فوتبال بانوان هرمزگان در اغمای کامل به سر می‌برد

ملی‌پوش هرمزگانی تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال کشور با بیان اینکه در حال حاضر در سطح هرمزگان تیمی شناخته شده به نام تیم فوتبال بانوان وجود ندارد، گفت: فوتبال بانوان در هرمزگان در اغمای کامل به سر می‌برد.  

نیلوفر رحیمی‌پور در حاشیه بازگشت خود از اردوی تیم ملی از تایلند ضمن اشاره به مصدومیت خود در این مسابقات اظهار داشت: مصدومیت من از ناحیه پا مانع بازی کردنم در دیدار تدارکاتی مقابل تایلند شد.
وی به اردوهای تیم ملی و کیفیت آنها اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر چهار اردو در پیش رو است که از دو هفته آینده آغاز می‌شود و نخستین دیدار تدارکاتی ما با کره جنوبی خواهد بود و پس از‌ آن باید تمام عزم و آمادگی خود را برای مسابقات آسیایی که در بنگلادش برگزار می‌شود به کار گیریم.  

این ملی‌پوش هرمزگانی ضمن ابراز نارضایتی وضعیت فوتبال در سطح استان تصریح کرد: وضعیت فوتبال بانوان وضعیت نامطلوبی است تا جایی که می‌توان گفت عدم شرکت حامی‌ها، تیمی به نام تیم فوتبال بانوان در سطح استان مطرح نیست و این بزرگ‌ترین مشکلی است که گریبان‌گیر علاقه‌مندان به این حرفه است.
رحیمی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر در سطح هرمزگان تیمی شناخته شده به نام تیم فوتبال بانوان وجود ندارد، گفت: فوتبال بانوان در هرمزگان در اغمای کامل به سر می‌برد.
وی در پایان بیان داشت: برخی از مسئولان بانوان را دست کم می‌گیرند در حالی که تا به حال ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم پا به پای آقایان در هر زمینه‌ای بهتر از آنها فعالیت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد