دو فصل دیگر با تیم شهرداری بندرعباس قراداد داشتم

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: هنوز بیش از 5میلیون تومان از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام از سوی مسوولان تیم شهرداری پرداخت نشده است.

مهرداد آوخ ،در خصوص جداشدن از تیم شهرداری بندرعباس و پیوستن دوباره به تیم آلومینیوم المهدی اظهار کرد: زمانی که تیمی را انتخاب می کنم به موضوعات حاشیه ای توجه ای ندارم و هنگامی به این نتیجه رسیدم که شرایط یک تیم مناسب است آن را انتخاب می کنم. برای حضور در رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک نیز فکر کردم اگر در تیم آلومینیوم المهدی باشم شرایط مناسب تری خواهم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که با تیم شهرداری بندرعباس قرارداد چند ساله داشته است، بیان کرد: من فصل گذشته با یک قرارداد سه ساله به تیم شهرداری بندرعباس پیوستم. پس از پایان رقابت ها در حالیکه دو سال دیگر با تیم شهرداری بندرعباس قرارداد داشتم، به دلیل خدمت سربازی، قرارداد خود را با تیم شهرداری فسخ کرده و از این تیم جداشدم. اما با حل شدن مشکل سربازی به تیم آلومینیوم المهدی پیوستم.

آوخ تصریح کرد: مسوولان تیم شهرداری بندرعباس برای جداشدن از تیم نهایت همکاری را داشتند و حرفی نیز از پرداخت درصدی از قرارداد جدید بابت فسخ کردن قرارداد قبلی و پیوستن به تیم آلومینیوم المهدی مطرح نشد. هرچند هنوز بیش از 5میلیون تومان از مبلغ قرارداد فصل گذشته ام از سوی مسوولان تیم شهرداری پرداخت نشده است.

وی در ادامه با بیان اینکه اسمش از لیست تیم ملی امید خط نخورده است، گفت: در تیم ملی امید کم کاری نکرده بودم که مربی بخواهد مرا از تیم حذف کند و سرمربی تیم ملی امید در خصوص دعوت نشدنم به تیم ملی امید گفته است که به دلیل حضور مهاجمان زیاد در تیم ملی، تصمیم گرفته است مهاجمان را به صورت دوره ای به اردو دعوت کند تا بتواند وضعیت مهاجمان را بهتر ارزیابی کند.

بازیکن تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان گفت: تیم های شهرداری بندرعباس و آلومینیوم المهدی هرمزگان نمایندگان استان در لیگ دسته یک هستند که مهم موفقیت این تیم ها است و این طور نیست که بازیکن یکی از این تیم ها خواستار عدم موفقیت تیم دیگر باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد