به دلیل ادامه تحصیل دو سال است از تیم ملی خداحافظی کرده ام

فوتسالیست تیم آرش بندرعباس در پی انصراف از شرکت در تمرینات تیم ملی فوتسال بانوان، گفت: بین ادامه تحصیل و بازی در تیم ملی ترجیح دادم دانشگاه را انتخاب کنم.

مریم حسینی، اظهار کرد: هیچ گونه اختلافی با مربیان تیم ملی ندارم و فقط  به دلیل ادامه تحصیل، دو سال قبل از تیم ملی فوتسال خداحافظی کرده ام. حتی فریده شجاعی، نایب رییس فدراسیون فوتبال نیز در جریان خداحافظی ام قرار دارد.

 

 

وی افزود: سه سال عضو تیم ملی بودم و با تیم ملی به مسابقات آسیایی ماکائو اعزام شدم اما تمرینات تیم ملی سخت و فشرده است و ملی پوشان روزی دو جلسه تمرین می کنند. به همین دلیل همزمان با حضور در تیم ملی ادامه تحصیل ممکن نیست.

وی با بیان اینکه باید بین دانشگاه و تیم ملی یکی را انتخاب می کردم، ادامه داد: ترجیح دادم دانشگاه را انتخاب کنم و در رشته مورد علاقه ام ادامه تحصیل دهم. زیرا طی چند سالی که عضو تیم ملی بودم بیش از یک سال از تحصیل عقب افتادم و دوست نداشتم بیش از این در تحصیلم وقفه ایجاد شود.

وی ادامه داد: با وجود اعلام خداحافظی از تیم ملی، از دو سال پیش تاکنون بارها به اردوی تیم ملی دعوت شده ام اما تصمیم نهایی خود را گرفته ام و ادامه تحصیل را در اولویت قرار داده ام.

بازیکن تیم فوتسال آرش بندرعباس تصریح کرد: با اینکه از تیم ملی خداحافظی کرده ام اما قصد ندارم فوتسال را کنار بگذارم و مانند سال گذشته در رده باشگاهی با تیم آرش در مسابقات لیگ برتر بانوان شرکت خواهم کرد؛ حتی با خداحافظی از تیم ملی انگیزه بیشتری برای بازی در تیم باشگاهی دارم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا به جز لیلا اقبالی، بازیکنان هرمزگانی دیگر نیز توانایی حضور در تیم ملی را دارند، گفت: فهیمه زارعی از بیشتر کسانی که به تیم ملی دعوت شده اند از نظر فنی تواناتر است و همه از دعوت نشدن او به تیم ملی تعجب کرده اند. اما این طور که به نظر می رسد "جوراندیرو" سرمربی تیم فوتسال امید سبک بازی او را نمی پسندد. همچنین آرزو صادقیانی نیز یکی از بازیکنان شایسته ای است که می تواند به تیم ملی کمک های زیادی کند.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد