تمریناتم را با جدیت پیگیری می کنم

عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان گفت: با توجه به شرایط نامناسب آب و هوایی در بندرعباس، مسوولان هیأت دوچرخه سواری هرمزگان قول داده اند تا با فراهم کردن امکانات، بتوانم تمرینات استانی را در شهر دیگری انجام دهم.

مریم ایرانپرست، در خصوص دعوت به اردوی تیم ملی، اظهار کرد:  با توجه به عملکردی که پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی کشور از خود نشان داده بودم، مربیانم امید زیادی به کسب مدال از سوی من داشتند اما به دلیل ابتلا به بیماری سرماخوردگی در جایگاه ششم قرار گرفتم.

وی افزود: با توجه به اینکه نتوانسته بودم مقامی کسب کنم امید زیادی برای دعوت به تیم ملی نداشتم؛ اما با صلاحدید مربیان تیم ملی به اردو دعوت شدم. بر این اساس یک هفته تمرینات منظم را در تیم ملی پشت سر گذاشتم در حال حاضر نیزتمرینات تیم ملی تا پایان ماه مبارک رمضان تعطیل است.

ایرانپرست تصریح کرد: دوچرخه سوارانی که از سراسر کشور در اردو حضور دارند جزو بهترین های ایران هستند اما من نیز جدا از آنها نیستم و در یک سطح و در کنار آنها، تمریناتم را با جدیت پیگیری می کنم.

عضو تیم ملی دوچرخه سواری بانوان خاطرنشان کرد: با توجه به آب و هوای شرجی بندرعباس و ارتفاع پست شهر، زمانی که برای شرکت در اردو به شهر دیگری می روم چند روز طول می شد تا به آب و هوا و شرایط مکان جدید عادت کنم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل مسوولان هیأت دوچرخه سواری هرمزگان قول داده اند تا با فراهم کردن امکانات، بتوانم تمرینات استانی را نیز در شهر دیگری جز بندرعباس انجام دهم. در صورت تحقق این موضوع، هنگام شرکت در تمرینات تیم ملی شرایط مناسب تری خواهم داشت.

دوچرخه سوار تیم ملی بانوان با اشاره به اینکه مسوولان هیأت دوچرخه سواری هرمزگان و مربیان حاضر در استان برای پیشرفت دوچرخه سواری تلاش زیادی انجام می دهند، بیان کرد: ورزش دوچرخه سواری پیشرفت زیادی در استان هرمزگان داشته است و  مسوولان هیأت نیز در حد توان خود امکانات مناسبی برای این ورزش تامین کرده اند.

ایرانپرست در پایان گفت: با پتانسیلی که در دوچرخه سواران استان وجود دارد، کسب مقام در مسابقات و دعوت به اردوی تیم ملی برای سایر دوچرخه سواران استان نیز دور از دسترس نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد