حضور در لیگ دسته یک نیز برای تیم شهرداری زیاد است

مربی سابق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: هنوز در زیرساخت های ورزشی استان کمبود وجود دارد و با وجود تفکر قدیمی مدیران، حضور در لیگ برتر امکان پذیر نیست.

محمد رحیمی، اظهار کرد: مسوولان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس هر سال در مورد بودن یا نبودن تیم بحث می کنند و زمانی که تیم های دیگر در حال آماده سازی هستند، تصمیم می گیرند که در لیگ حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسوولان شهرداری خیلی دیر به فکر تیم می افتند و تصمیم گیری می کنند، تصریح کرد: در شورای شهر بندرعباس همدلی وجود ندارد و تنها چند نفر از اعضای ورزشی شورا با تیمداری شهرداری موافق هستند. ضروری است تصمیم جامعی اتخاذ شود و مسوولین به طور قاطع اعلام نمایند آیا قصد تیم داری را دارند یا خیر.

وی اضافه کرد: قرعه کشی رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز انجام شده اما هنوز سرمربی تیم شهرداری انتخاب نشده است. این موضوع باعث می شود تیم نتواند نتایج خوبی را کسب کند. در نتیجه مبلغی که برای تیم هزینه می شود، هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت.

مربی سابق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با بیان اینکه در شرایط فعلی، حتی حضور در لیگ دسته یک نیز برای تیم شهرداری زیاد است، خاطرنشان کرد: در حالیکه هنوز در زیرساخت های ورزشی کمبود وجود داشته و مدیران نیز تفکر قدیمی دارند، حضور در لیگ برتر امکان پذیر نیست.

وی اضافه کرد: برای صرف یک میلیارد تومان در لیگ دسته یک، تا این اندازه مشکل وجود دارد. در صورتی که حتی تیم های سقوط کرده از لیگ برتر به دسته پایین تر، بیش از 5 میلیارد تومان هزینه کرده اند.

رحیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه امکان حضور او به عنوان سرمربی در تیم شهرداری بندرعباس تا چه حد واقعیت دارد، اظهار کرد: هنوز که هیچ صحبتی با بنده نشده است. سه سال سابقه همکاری با تیم شهرداری را دارم و در این چند سال بدون هیچ گونه چشمداشتی در تیم کار کرده ام. اگر شرایط مناسب شود و مسائل حاشیه ای نیز در تیم وجود نداشته باشد، به عنوان یک مربی بومی و به دلیل تعهدی که به استان دارم، حاضر به همکاری با تیم هستم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براین که اگر مسوولان خواستار صعود تیم به لیگ برتر باشند، آیا باز هم حاضر به همکاری با تیم شهرداری خواهد بود، بیان کرد: هنوز تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست، در حالی که تیم های دیگر کار خود را از چند هفته قبل شروع کرده اند. در شرایط فعلی و امکانات موجود، صعود به لیگ برترامکان پذیر نیست و بنده نیز هیچ گاه قول صعود به لیگ برتر را نخواهم داد.

مربی سابق تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان با بیان اینکه مدیرانی که از تیم شهرداری توقع صعود به لیگ برتر را دارند، افراد فوتبالی نبوده و از شرایط کار نیز آگاهی ندارند، گفت: در حالت معمولی می توان تضمین کرد تیم در لیگ دسته اول باقی بماند و در بهترین حالت می توان این وعده را داد که تیم شهرداری بندرعباس جزو چهار تیم اول جدول باشد، اما حضور در لیگ برتر با شرایط فعلی امکان پذیر نیست.


نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://daryadelan-hormozgan.blogfa.com/

سلام من غلامی هستم میتونیم با تبادل لینک خبرای هیات قایقرانی مارو هم پوشش بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد