هدفمان صعود به لیگ برتر است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ است و برای تحقق این هدف به بهترین نحو تلاش خواهیم کرد.

حسین جباری زاده ، بیان کرد: مانند سال های گذشته، تیم آلومینیوم المهدی در گروه سخت رقابت ها قرار گرفت. با این وجود، گروه بندی اهمیت چندانی ندارد و برای موفقیت تیم تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

وی افزود: طبق توافقی که در فدراسیون فوتبال و با حضور نمایندگان باشگاه ها صورت گرفت، قرار بر این شد که تیم های هم استانی و تیم هایی که تحت پوشش یک وزارتخانه مشترک هستند، در یک گروه قرار نگیرند. بر این اساس تیم فوتبال آلومینیم المهدی هرمزگان در گروه دوم و تیم شهرداری بندرعباس دیگر نماینده هرمزگان در گروه اول قرار گرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم المهدی هرمزگان تصریح کرد: برای تیم آلومینیوم المهدی مهم نبود در چه گروهی قرار بگیرد. زیرا در هر صورت بازیکنان و اعضای کادر فنی، حداکثر تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می دهند.

جباری در پایان با بیان اینکه هدف تیم قهرمانی و صعود به لیگ برتر است، گفت: در چهار مسابقه آغازین لیگ، باید به مصاف تیم های مدعی برق شیراز، مهرکام پارس تهران، مس سرچشمه کرمان و استقلال اهواز برویم. برای این بازی ها برنامه ویژه ای داریم و بدون شک، بازی های آغازین لیگ را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

به گزارش ایسنا، رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی از روز 25 شهریورماه آغاز خواهد شد و تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در گروه B با تیم های، استقلال اهواز، ابومسلم خراسان، برق شیراز، گسترش فولاد تبریز، نساجی مازندران، فولاد یزد، مس سرچشمه کرمان، داماش درود، مهرکام پارس تهران، ایرانجوان بوشهر، پیام مخابرات فارس، شیرین فراز کرمانشاه و سپیدرود رشت هم گروه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد