طرح دهکده ساحلی المپیک بلاتکلیف مانده است

رییس هیأت قایقرانی استان هرمزگان گفت: طرح احداث دهکده ساحلی المپیک در بندرعباس سه سال پیش مطرح شد و هیأت وزیران نیزآن را مصوب کرد که متأسفانه هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و بلاتکلیف مانده است.

ابراهیم شهابی پور ، اظهار کرد: بنده زمانی در اعتراض به عدم توجه مدیرکل تربیت بدنی فعلی به پروژه‌های دهکده ساحلی المپیک و پیست بین‌المللی قایقرانی استعفا دادم و پیشنهاد کردم از بین سلطانزاده شهردار فعلی بندرعباس یا رییسی، رییس شورای شهر، یک نفر مسوولیت این هیأت را برعهده بگیرد.

وی افزود: اما فدراسیون استعفایم را نپذیرفت و قرار شد تا پایان دوره مسوولیتم در هیأت قایقرانی باقی بمانم و به این ترتیب بحث ریاست سلطانزاده یا رییسی نیز منتفی شد.

شهابی پور تصریح کرد: هر روز یک نفر برای ریاست هیأت قایقرانی استان از سوی مدیر کل تربیت بدنی معرفی می شود که بنده نمی دانم این موضوع چه سودی برای ورزش استان دارد. در صورتی که در حال حاضر من رییس هیأت هستم و تا پایان دوره مسوولیت و همچنین تا لحظه‌ای که فدراسیون بخواهد، در جای خودم می مانم.

 

رییس هیأت قایقرانی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: هنوز هم می گویم که علت استعفای قبلی من عدم توجه مدیرکل تربیت بدنی استان به دهکده ساحلی المپیک و پیست بین المللی قایقرانی بود. در دوره مدیرکل سابق تربیت بدنی، این موضوع پیگیری شد و به نتایج خوبی هم رسید اما با انتصاب مدیرکل جدید، موضوع دهکده ساحلی مسکوت ماند و حتی با وجود پیگیری‌های فراوان از سوی بنده، همچنان نسبت به این موضوع بی تفاوتی وجود دارد.

وی در پایان گفت: بحث احداث دهکده ساحلی المپیک سه سال پیش مطرح شد و هیأت وزیران نیز آن را مصوب کرد اما، هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته و این طرح بلاتکلیف مانده است. اگر سال اول این پروژه طراحی و تامین اعتبار شده بود در سال دوم طرح به مرحله اجرا در می آمد. اما با روند موجود، همچون وضعیت ورزشگاه بیست هزارنفری بندرعباس، باید منتظر بمانیم تا شاید 10 تا 15 سال دیگر این طرح اجرا شود.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد