ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس یک ماهه به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل تربیت بدنی استان هرمزگان گفت: طولانی شدن ساخت ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس به دلیل طلب یک میلیارد تومانی پیمانکار پروژه است که در صورت پرداخت مطالبات، این ورزشگاه ظرف یک ماه آماده بهره برداری می شود

 رضا محمدی اصل اظهار کرد: تا قبل از حضور بنده در استان، عملا کاری در ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس انجام نشده بود. بیشتر کارهای اجرایی این پروژه از زیر سازی چمن و نصب سکوهای بتونی گرفته تا نصب سردر و اسکوربورد در زمان مدیریت فعلی انجام شده است درحالی که تربیت بدنی هیچ مسوولیتی در این پروژه نداشت.

وی افزود: مسوول این پروژه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است و اداره کل تربیت بدنی فقط بهره بردار است.

محمدی اصل خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت این پروژه بیش از 90 درصد است، همه قسمت های آن آماده است و تنها بخشی از ورزشگاه که کار ساخت آن باقیمانده است سقف قسمت VIP این ورزشگاه است.

وی با اشاره به اینکه به درازا کشیدن ساخت ورزشگاه 20 هزار نفری به دلیل طلب یک میلیارد تومانی پیمانکار پروژه است، بیان کرد: با توجه به اینکه امسال اعتبار این مبلغ استانی شده است، باید با برنامه ریزی و انجام زمانبندی به پیمانکار پرداخت شود.

محمدی اصل با بیان اینکه تربیت بدنی تمام تعهدات مربوط به خود را انجام داده است، افزود: پیمانکار نیز تعهد داده است از روزی که پول را بگیرد تا یک ماه بعد، ورزشگاه را آماده بهره برداری می‌کند.

مدیر کل تربیت‌بدنی هرمزگان در پایان گفت: برای احداث ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس 2 میلیارد و هفتصد میلیون تومان اختصاص یافته و خواسته پیمانکار این است که هر چه زودتر این مبلغ به آنها پرداخت شود تا کار ساخت ورزشگاه به پایان برسد.

نظرات 1 + ارسال نظر
روابط عمومی هیئت کاراته بندرلنگه سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ق.ظ http://lengehkarate.blogfa.com

با سلام

با خبر و تصاویر

تیم کاراته البدر بندرکنگ در میدان جهانی افتخار آفرید

به روزم...

منتظر حضور گرمتان هستیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد