شهردار درباره سرمربی تصمیم می‌گیرد

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: به دلیل اینکه اعضای شورای ورزش هنوز مشخص نشده‌اند، شهردار در مورد سرمربی تیم فوتبال تصمیم می گیرد.

سید محمد موسوی اظهار کرد: همانند سال های گذشته شهرداری بندرعباس در رشته‌های تکواندو، کاراته، فوتبال و فوتبال نوین در بخش آقایان و بسکتبال و والیبال در بخش بانوان تیمداری خواهد کرد.

وی افزود: برنامه های کاری سازمان فرهنگی ورزشی به شهردار بندرعباس ارائه شده است تا در خصوص آن تصمیم گرفته شود. طی مذاکرات قبلی، شهردار وعده داده است که مبلغی از بدهی های فصل گذشته بازیکنان پرداخت شود تا بتوان قرارداد جدیدی با این بازیکنان ثبت کرد.

موسوی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز سرمربی تیم فوتبال شهرداری انتخاب نشده است، بیان کرد: با توجه به تغییراتی که در مدیریت شهرداری بندرعباس اتفاق می افتد هر ساله این مشکل وجود دارد. اما با وجود تمامی این مشکلات، اعضای کادر فنی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس طی هفته جاری مشخص خواهند شد.

وی تصریح کرد: اگر سازمان فرهنگی ورزشی توانایی تصمیم گرفتن را داشت کارها در مجموعه سازمان انجام می شد اما به دلیل اینکه سازمان فرهنگی ورزشی زیر مجموعه شهرداری است تصمیم گیری نیز بر عهده شهردار بندرعباس است،

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که سرمربی این تیم فوتبال توسط چه کسی انتخاب خواهد شد، گفت: شورای ورزش باید در مورد کادرفنی تیم فوتبال تصمیم گیری کند که اعضای این شورا هنوز مشخص نشده‌اند. به همین دلیل شهردار بندرعباس در مورد سرمربی تیم فوتبال تصمیم می گیرد.

وی با اشاره به اینکه گفته می شود شهرداری بازیکنانی چون امید ابراهیمی، مهرداد آوخ و آرمان شهدادی که هنوز با تیم فوتبال قرارداد دارند را بازیکن آزاد اعلام کرده است، بیان کرد: بازیکنانی که تاکنون از تیم جدا شده‌اند، قراردادشان تمام شده و بازیکن آزاد بودند و اسناد قرارداد این بازیکنان نیز موجود است. اگر بازیکنی که هنوز قرارداد دارد بخواهد از تیم جدا شود باید مبلغی را به سازمان فرهنگی ورزشی پرداخت کند و رضایت مسوولان تیم را جلب کند.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس افزود: به دلیل اینکه توانایی ثبت قرارداد با مبلغ بالا را نداریم، وقتی قرارداد یک بازیکن تمام شود نمی توان او را مجبور به ماندن در تیم کرد. امید ابراهیمی که به تیم سپاهان اصفهان پیوست به مدت یک نیم فصل با تیم شهرداری قرارداد داشت و به دلیل مبلغ بالای قرداد امکان حضور او در تیم فراهم نشد.

وی با بیان اینکه برنامه تمام تیم ها به شهردار بندرعباس اعلام شده و سازمان فرهنگی ورزشی بر اساس بودجه ای که مصوب می شود، تصمیم گیری می کند، گفت: سازمان برنامه های خود را به چندین شکل مختلف، تنظیم نموده و به شهرداری ارائه داده است. به عنوان مثال پیش بینی کرده ایم که با سرمربی بومی هزینه تیم ها چقدر می شود و برای انتخاب سرمربی غیر بومی نیز باید چه میزان هزینه صرف کرد.

موسوی در پایان گفت: امیدوارم تصمیم جامع و کاملی در خصوص تیم های تحت پوشش شهرداری بندرعباس اتخاذ شود، همچنین هر چه زودتر پیشکسوتان و نخبگان ورزش استان برای شورای ورزش انتخاب شوند. زیرا هنگامی تصمیمات به صورت جمعی گرفته شود، کارها به صورت بهتری انجام می پذیرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد