امسال بیشترین بودجه ورزشی هرمزگان به قایقرانی پرداخت شده است

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان گفت: اداره کل تربیت بدنی هرمزگان بیشترین بودجه را در میان هیئتهای ورزشی هرمزگان به هیئت قایقرانی پرداخت کرده است.

رضا محمدی اصل اظهار داشت: کلیه بودجه هیئت قایقرانی توسط اداره کل تربیت بدنی تا کنون پرداخت شده و همچنین امکانات زیادی در اختیار این هیئت قرار گرفته است که با این وجود باید شاهد افتخار آفرینی بیشتری از این رشته ورزشی در کشور و قاره آسیا برای استان هرمزگان باشیم.

وی افزود: برای برگزاری اردوی تیم ملی قایقرانی و بادبانی در هرمزگان حدود 40 میلیون تومان برای اجاره خوابگاه تیم ملی و همچنین 20 میلیون تومان برای خرید کانکس محل تمرین قایقرانان توسط اداره کل تربیت بدنی به هیئت قایقرانی هرمزگان پرداخت شد.

مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان در مورد تعیین سرپرست جدید برای هیئت قایقرانی اظهار داشت: پس از استعفای رئیس هیئت قایقرانی اداره کل تربیت بدنی تشخیص داد برای پیشرفت قایقرانی در هرمزگان جمشید رئیسی به عنوان سرپرست، جایگزین رئیس فعلی هیئت کند اما حکم سرپرستی رئیسی باید از سوی فدراسیون قایقرانی صادر شود.

محمدی اصل در مورد هیئت بدمینتون هرمزگان نیز عنوان کرد: کل ورزشکاران و مربیان هیئت بدمینتون هرمزگان فقط 20 نفر است و این هیئت امکانات خوبی برای تمرین این تعداد کم ورزشکار در اختیار دارد.

وی ادامه داد: سالن مجموعه ورزشی حجاب همچنان در اختیار هیئت بدمینتون قرار دارد و این هیئت ماهیانه پنج تا شش میلیون تومان از اجاره این سالن درآمد زایی می‌کند.

مدیر کل تبیت بدنی هرمزگان گفت: یکی از بهترین سالنهای ژیمناستیک کشور در بندرعباس ساخته شده است که به زودی این سالن افتتاح خواهد شد.

نظرات 2 + ارسال نظر
آریا شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.blogche.ir

سلام
اومدم دو تا سایت فوق العاده مفید و رایگان رو معرفی کنم
1- سایت میکروبلاگ فارسی بلاگچه مثل تویتر
www.blogche.ir
2- سرویس اشتراک لینک شیرین ترین مثل digg
www.shir.intar.in
توضیح بیشتری نمیدم خودت ببین

فضول باشی سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:28 ق.ظ

ای مدیر کل خالی بند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد