مسوولان تیم شهرداری بندرعباس از مقررات آگاه نیستند

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس و قائم مقام فعلی باشگاه استقلال اهواز گفت: شرط من برای حضور در اهواز و قبول مدیریت باشگاه داشتن اختیارات تام بود که مدیرعامل تیم با این شرط موافقت کرده است.

ارسطو جهانداری اظهار کرد: صحبتهای نهایی را با مدیرعامل تیم استقلال اهواز انجام داده ام و قرار است در این فصل مدیریت تیم را برعهده بگیرم. شرط من برای حضور در اهواز و قبول مدیریت باشگاه داشتن اختیارات تام بود که مدیرعامل تیم با این شرط موافقت کرده است.

وی افزود: یکی از مشکلاتی که در باشگاه وجود دارد پرداخت نشدن مبلغی از قرارداد بازیکنان و مشکلات مالی است که صاحب باشگاه متعهد شده است مشکلات را حل کند و تیم را از نظر مالی تامین کند.

جهانداری تصریح کرد: در حال حاضر کادر فنی تیم هم مشخص شده است. عبدالمجید باقری نیا به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت همچنین سیاوش بختیاری زاده و فرزاد آهک پور به عنوان دستیاران باقری نیا در تیم استقلال اهواز حضورخواهند داشت.

مدیرعامل سابق تیم شهرداری بندرعباس با انتقاد ازوضعیت کنونی تیم شهرداری بیان کرد: من

فصل گذشته و در زمان مدیریت خودم در تیم با بیش از 10 بازیکن خوب و آینده دار قرارداد چندساله بستم اما مسوولان تیم بدون گرفتن هیچ مبلغی رضایتنامه امید ابراهیمی و مهرداد آوخ را صادر و آنها را بازیکن آزاد اعلام کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امید ابراهیمی بازیکن آینده داری است که سرمربی تیم سپاهان از او به عنوان پدیده این فصل لیگ برتر یاد می کند. این بازیکن 2 سال دیگر با تیم شهرداری بندرعباس قرارداد داشت و باشگاه شهرداری می توانست مبلغ قابل توجهی را از انتقال او به سپاهان دریافت کند اما این طور به نظر می رسد که مسوولان تیم زیاد در جریان مقررات نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد