سهمیه متعلق به استان است نه باشگاه آلومینیوم

شنبه فدراسیون والیبال با ارسال نمابری از اعطای امتیاز حضور در سوپرلیگ والیبال کشور به باشگاه آلومینیوم هرمزگان خبر داد و این خوشحالی دیری نپایید که خبر رسید مسوولان باشگاه آلومینیوم بنا به دلیل مشکلات مالی از حضور در این مسابقات امتناع کرده اند.

رییس هیات والیبال استان هرمزگان گفت: استان هرمزگان برای بدست آوردن این سهمیه سال ها تلاش کرده است و حالا که زمان بهره وری از تلاش‌مان است به این شکل سنگ جلوی پای پیشرفت والیبال استان گذاشته می شود.

فریدون الهامی افزود: در صحبت هایی که امروز با مسوولان آلومینیوم صورت گرفت متوجه شدیم آن ها بدلیل آن که در سال جاری باید در مصرف برق صرفه جویی داشته باشند و این عامل باعث کاهش تولید این شرکت می شود با مشکلات مالی روبه رو شده و قادر به اداره تیم در سوپرلیگ نیستند.

وی اضافه کرد: نمی دانم مگر هزینه تیم والیبال چفدر زیادتر از فوتبال است که در فوتبال هزینه می شود اما در والیبال آن هم حالا که به سطح اول ورزش کشور راه یافته این هزینه کاهش می یابد.

الهامی با اشاره به اینکه به هیچ وجه این سهمیه را که با زحمات فراوان بدست آمده از دست نخواهیم داد، تصریح کرد: طی صحبت هایی که با استاندار هرمزگان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان داشته ام همگی آن ها قول مساعد داده اند که هر گونه حمایتی صورت گیرد تا این سهمیه در استان حفظ شود.

وی با انتقاد از مسوولان آلومینیوم مبنی بر حضور مجدد در لیگ دسته اول والیبال، اظهار کرد: این سهمیه به هیچ وجه به باشگاه آلومینیوم اختصاص ندارد و اگر آن‌ها نمی خواهند حضور پیدا کنند به طور قطع تحت حمایت مسوولان استان در سوپرلیگ کشور حضور پیدا خواهیم کرد.

 تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در فصل گذشته لیگ دسته اول والیبال کشور با قرارگرفتن در جایگاه دوم توانست فدراسیون والیبال را به دادن سهمیه به استان هرمزگان جهت حضور در سوپرلیگ کشور وادار کند و این درحالی است که امروز باشگاه آلومینیوم از گرفتن این سهمیه امتناع کرده است و باید دید در شرایط کنونی تکلیف این سهمیه چه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد