معلوم نیست بازیکنان تیم ملی برچه اساسی انتخاب شده‌اند

سرمربی تیم فوتسال بانوان آرش بندرعباس گفت: به حدی در فوتسال بانوان مربی کم داریم که از مربی فوتبال در تیم ملی فوتسال استفاده می شود.

کلثوم دارا با اظهار بی اطلاعی از ملاک انتخاب بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان اظهار کرد: آنگونه که ما شنیده ایم "جوراندیرو دوراتا"، سرمربی تیم فوتسال امید با همکاری چند نفر از مربیان ایرانی، بازیکنان را انتخاب کرده اند و قرار است تمرینات زیر نظر این مربیان انجام شود.

وی افزود: این نحوه کار در نوع خود جالب است، زیرا به حدی در فوتسال بانوان مربی کم داریم که از مربی فوتبال در تیم ملی فوتسال استفاده می شود.

دارا در مورد دعوت نشدن فهیمه زارعی، یکی از بازیکنان تیم آرش بندرعباس به اردوی تیم ملی نیز گفت: ممکن است یک بازیکن در یک مسابقه به آن شکل که باید ظاهر نشود. این موضوع ممکن است به علت شرایط نامناسب جسمی، روحی یا هر دلیل دیگری باشد و یک بازی را نباید ملاک دعوت بازیکنان به اردوی تیم ملی قرارداد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنانی که در حال حاضر به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، از نظر فنی سطح پایین تری نسبت به این بازیکن دارند و معلوم نیست این کار با چه هدفی صورت گرفته است.



 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد