هنوز نمی‌توان به سالن ساخته شده، خانه ووشو گفت

ییس هیأت ووشو استان هرمزگان گفت: درحالی که از نظر فنی توانایی شرکت در لیگ ووشو را داریم، اما هنوز دنبال اسپانسر می گردیم.

حسین ملاحی با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان خانه ووشو این استان به پایان رسیده و تنها عملیات نصب سیستم خنک کننده و تجهیزات باقی مانده است، اظهار کرد: قرار بود خانه ووشو در نیمه شعبان سال جاری افتتاح شود اما برای افتتاح این مجموعه باید برق سالن وصل می شد و حداقل امکانات لازم مثل سکو و تجهیزات اولیه رشته ووشو نیز آماده می شد. زیرا به همین وضعیت خشک و خالی نمی توان یک سالن را افتتاح کرد.

وی افزود: سالن موجود دارای وضعیتی مناسب و ایده آل است و امکانات مناسبی نیز دارد، اما نمی توان اسم خانه ووشو را بر روی آن گذاشت. زیرا برای داشتن مجموعه ای به اسم خانه ووشو، باید خوابگاه اسکان ورزشکاران و مربیان، رستوران و تجهیزات اختصاصی این رشته نیز فراهم باشد.

ملاحی تصریح کرد: در سالن اختصاصی ووشو، کفپوش مخصوص والیبال، فوتسال و بسکتبال پهن کرده اند وخط کشی‌ها نیز برای این رشته ها طراحی شده است، اما به نظر می رسد که هزینه های زیاد صرف شده در این خصوص، برای رشته ورزشی ووشو نبوده است.




رییس هیات ووشو هرمزگان درادامه گفت: من نمی دانم برداشت مهندسین و اعضای دفتر فنی تربیت بدنی از ووشو چیست و چرا روی این بخش هزینه کرده‌اند. اما در هر صورت ما نیمه پر لیوان را می بینیم و امیدواریم همانطور که گفته شده است این سالن اختصاصی ووشو باشد و فقط ووشوکاران در آن تمرین کنند.

وی تصریح کرد: ما اولین هیأت ورزشی بودیم که تقویم ورزشی و مالی خود را به تربیت بدنی تحویل دادیم و قرار شد 50 درصد مبلغ را آنها پرداخت کنند و 50 درصد باقیمانده را خودمان تامین کنیم اما تاکنون بودجه ای به ما داده نشده و عنوان می شود که پرداخت بودجه در دستور کار قرار دارد.

ملاحی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل ما شرکت در لیگ است درحالی که از نظر فنی توانایی شرکت در لیگ ووشو را داریم اما هنوز دنبال اسپانسر می گردیم و امیدوارم بتوانیم با پیداکردن یک حامی مالی در لیگ هم شرکت کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد