بودجه هیئت ژیمناستیک هرمزگان در یکسال سه میلیون تومان است

رئیس هیئت ژیمناستیک هرمزگان گفت: متاسفانه مسئولان ورزش هرمزگان هیچ توجهی به ورزش پایه‌ای ژیمناستیک ندارند و هیچ بودجه‌ای در اختیار هیئت ژیمناستیک قرار نمی دهند.

عبدالرحیم سپهر تاج بیان کرد: بودجه هیئت ژیمناستیک هرمزگان سالی سه میلیون تومان است که دو میلیون و 700 هزار تومان آن بابت اجاره سالن تمرین دوباره به اداره تربیت بدنی برگردانده می شود.

سپهر تاج افزود: در جلسه‌ای که اخیرا با حضور کلیه روسای هیئتهای ژیمناستیک کشور در اصفهان برگزار شد حداقل بودجه‌ای که در آن جا اعلام شد 10 میلیون تومان برای یک هیئت بود و حداکثر آن 75 میلیون تومان و بنده به خاطر حفظ آبروی استان هرمزگان نتوانستم بودجه سالیانه هیئت را در آن جا اعلام کنم.

رئیس هیئت ژیمناستیک هرمزگان اظهار داشت: بنده هم رئیس هیئت هستم و هم کلیه هزینه‌های آن را تامین می‌کنم در حالی که یک رئیس هیئت باید با توجه به بودجه‌ای که برای آن هیئت تعیین می‌شود فقط برنامه ریزی درستی انجام دهد و آن را به درستی اجرا کند.

وی ادامه داد: با وجود این مشکلات زیاد هیئت ژیمناستیک هرمزگان جزء سه هیئت فعال کشور بوده و مقام‌های زیادی را در سطح کشوری بدست آورده که ورزشکاران تیم ژیمناستیک هرمزگان فقط با تلاش خودشان به این موفقیت ها رسیده اند و مسئولان تربیت بدنی هیچ نقشی در این موفقیت‌ها نداشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد