بگوویچ به هیچ وجه منشوری نیست

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: وینگو بگوویچ به هیچ وجه منشوری نبوده و مردم هرمزگان از این موضوع باید مطمئن باشند.

حسن جباری‌زاده افزود: در چند روز گذشته برخی از رسانه ها با انتشار برخی شایعات مبنی بر منشوری بودن بگوویچ باعث تشویش اذهان عمومی شدند که باید از همین جا اعلام می کنم که این خبر به هیچ وجه صحت ندارد و وی به قوت به کار خود در آلومینیوم هرمزگان ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: بگوویچ تنها با هدف خدمت و بالا بردن سطح کمی و کیفی فوتبال استان هرمزگان به تیم آلومینیوم آمد و جز رسیدن به این خواسته‌ها فکر دیگری ندارد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: فدراسیون فوتبال اگر بخواهد حکمی در این رابطه صادر کند در حضور شخص مذکور و با بیان کردن دلایل اقدام به این کار انجام می‌دهد. وینگو بگوویچ یک ماه است که به کشور خود سفر کرده و در روز 9 مرداد ماه به بندرعباس خواهد آمد و انتشار این خبرهای تنها برای تضعیف روحیه تیم آلومینیوم است اما طرفدران باید بدانند که باشگاه آلومینیوم برای رسیدن هرمزگان به جایگاه واقعی خود از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

جباری زاده بیان کرد: در صورتی که فدراسیون نیز در این مورد خللی وارد کند باشگاه با قدرت این موضوع را پیگیری می کند تا از تضییع حق خود دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان آغاز تمرینات تیم آلومینیوم را از 2 مردادماه عنوان و اضافه کرد: این تمرینات از روز 9 مردادماه با حضور بگوویچ شکل جدی تری به خود گرفته و از 16 مرداد تیم آلومینیوم برای آماده سازی هر چه بهتر به اردو می رود.

وی در پایان بسته شدن لیست نهایی تیم را در روز 15 مرداد اعلام کرد و گفت: پس از این تاریخ هیچ دخل و تصرفی در تیم صورت نمی گیرد وهدف این فصل آلومینیوم صعود به لیگ برتر است و با قدرت برای رسیدن به این آرزوی دیرینه مردم هرمزگان می جنگیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://pingpong.boxu.ir

سلام دوست عزیز
وب زیبا و پر محتوایی دارید. واقعا قشنگه …
امید وارم موفق باشید و وبتون هر روز بهتر از دیروزش بشه...
راستی
یه راهنمایی
بهترین راه برای افزایش رنک و بازدید وب شما عضویت در یک لینک باکس است.
لینک باکس کلوب پینگ پنگی ها عضو میپذیرد...
برای عضویت ابتدا باید کد لینک باکس را در قالب وبلاگ خود قرار دهید سپس لینک خود را ارسال کنید و در صورت حذف لینک باکس از وب شما لینک شما نیز حذف خواهد شد...
اگر شما عضو این لینک باکس شوید باعث افتخار ماست...
http://pingpong.boxu.ir آدرس لینک باکس
www.ping-pong.blogfa.com
با تشکر
مدیریت کلوب پینگ پنگی ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد