سرمایه‌گذاری ورزشی در هرمزگان متناسب با نیازها نیست

نماینده‌ی مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در ورزش هرمزگان متناسب با نیازهای ورزش در استان نیست و صنایع بزرگ استان باید با حمایت از ورزش به مردم خدمت کنند.

سید مصطفی ذوالقدر افزود: بودجه و مسائل مالی شالوده برنامه ریزی در ورزش است و استان هرمزگان به لحاظ زیرساخت ها جایگاه مطلوبی ندارد به همین دلیل همراهی و مساعدت صنایع غرب استان در حمایت از ورزش ضروری است و باید اقدامات اساسی دراین زمینه صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نباید ورزش در شهرستان‌ها مظلوم واقع شود و باید صنایع و بخش‌های خصوصی به کمک ورزش بیایند و راه را برای پیشرفت جوانان با استعداد هرمزگانی مساعدتر کنند.

ذوالقدر با بیان اینکه تزریق پول در ورزش اقدامی در جهت رشد جامعه و جذب جوانان به مکان سالم است، اضافه کرد: باید ورزش در استان هرمزگان جدی تر گرفته شود و مسوولین استان و نمایندگان با اتخاذ راهکارهایی برای توسعه ورزش تلاش کنند تا بتوان هرمزگان را روزی در جمع سردمداران ورزش کشور دید.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت با اشاره به ساخت اماکن ورزشی تصریح کرد: باید اماکن ورزشی مناسب در شهرستان‌های هرمزگان ساخته شود تا تمامی مردم استان بتوانند به ورزش بپردازند و تنها نگاه و توجه مختص مرکز استان نباشد زیرا بسیاری از استعدادها در شهرستان‌ها به دلیل نبود شرایط مناسب خانه نشین شده و بیرون از گود مانده اند.


نظرات 2 + ارسال نظر
نقی زاده شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:56 ب.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://box.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
در صورت قرار دادن کد لینک باکس در وب خود و پس از ثبت لینک در سیستم , لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
box.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد