آیا ورزشگاه بندرعباس افتتاح می شود؟!

 مدیرعامل شرکت توسعه و نگهدارى اماکن ورزشى کشور وهیات همراه جهت بازدید از ورزشگاه 20هزار نفری و با استقبال مدیر کل تربیت بدنی و معاون توسعه امور مالی و اداری اداره کل وارد هرمزگان شدند . 

على ترکاشوند پس از منصوب شدن به سمت مدیرعاملی شرکت توسعه و نگهدارى اماکن ورزشى کشور جهت بازدید از پروژه های در حال ساخت سطح کشور  در اولین سفر استانی خود به استان هرمزگان آمدند و با حضور در ورزشگاه 20 هزار نفری هرمزگان از نزدیک شاهد پیشرفت این پروژه عظیم  ملی شدند

وى از پیشرفت 90‌ درصدى ورزشگاه  20‌ هزار نفرى بندرعباس خبر دادوافزود :تنها VIPویکسرى تمیز کارى این مجموعه باقی مانده است که آنهم طى یک ماه آینده انجام خواهد شد.

ایشان ادامه دادند : ورزشگاه 20‌ هزار نفرى بندرعباس اولویت نخست مهندس سعید لو است  به همین دلیل  هم در ابتدا بازدید از این پروژه را  دردستور کار خود  قرار دادیم  
ترکاشوند از تخصیص یک میلیارد ونیم تومان بودجه از محل اعتبارات استانى براى تکمیل زودتر این پروژه خبر دادواظهارداشت: طى تفاهم نامه اى  که بامعاون سیاسى امنیتى استاندارى با پرآور این مبلغ توسط استاندارى به حساب شرکت توسعه ونگهدارى  اماکن ورزشى کشور واریز مى‌شود واین شرکت پس از پرداخت مطالبات پیمانکار نهایتاً این هزینه ها را به استان برگشت خواهد داد.

پس از بازدید از ورزشگاه 20 هزار نفری به استانداری هرمزگان مراجعه و دو صورتجلسه مهم را امضاء نمودند .

ترکاشوند گفت : تمام تلاشمان بر این است تا زمین چمن این مجموعه را تا هفته دولت افتتاح کنیم

وی خاطر نشان ساخت : دهکده ساحلى هرمزگان نیز دردستور کار سازمان تربیت بدنى هست و ظرف 20‌ روز آینده مجدداً به استان سفرخواهیم کرد وبحث این پروژه را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد .

رضا محمدى اصل که پیگیرى هاى زیادى جهت افتتاح ورزشگاه 20‌ هزار نفرى مى‌کند گفت : تصمیمات خوبى دراین نشست ها گرفته شد ومشکل اساسى که همان تامین اعتبار بود از سوى استاندارى هرمزگان برطرف خواهد شد.

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی جمعه 1 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://box.magicpc.ir

سلام وقت بخیر
اگر می خواهید وب شما دارای بازدید بیشتری شود می توانید در سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی ثبت نام کنید و لینک وب خود را به رایگان ثبت نمایید, سیستم به گونه ای هوشمند طراحی شده که قادر است وب شما را در معرض نمایش هزاران کاربر و وبمستر قرار دهد. شما می توانید به ازای درج کد لینک باکس در هر سایت / وبلاگ خود یک لینک رایگان ثبت و مدیریت نمایید
با هر بار نمایش لینک باکس توسط وب شما ، لینک شما به صورت کاملا خودکار بروز رسانی می شود
بلافاصله پس از ثبت لینک و در صورت قرار دادن کد لینک باکس در وب خود, لینک شما به لیست لینک های فعال سیستم افزوده خواهد شد.
box.magicpc.ir سیستم جامع افزایش بازدید مجیک پی سی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد