تعیین سرپرست برای هیئتی که رئیس دارد غیرقانونی است

رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان گفت: تعیین سرپرست برای هیئت قایقرانی حرکتی غیر قانونی است به دلیل این که استعفای بنده مورد پذیرش فدراسیون قایقرانی قرار نگرفته است.

ابراهیم شهابی پور عنوان کرد: فدراسیون قایقرانی استعفای بنده را نپذیرفت و در حال حاضر مسئولیت هیئت قایقرانی را بر عهده دارم که متاسفانه شنیده می شود ادارهی تربیت بدنی برای هیئتی که رئیس دارد رسپرست تعیین کرده است.

وی ادامه داد: یکی از دلایل استعفایم عدم توجه به ورزش قایقرانی از زمان حضور آقای محمدی اصل در اداره کل تربیت بدنی است که متاسفانه هیچ حرکتی برای حل مشکلات قایقرانی هرمزگان در زمان مدیریت محمدی اصل صورت نگرفته است.  

رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان افزود: مدیر کل قبلی حرکت های خوبی برای حل مشکلات زیر ساختی و امکانات قایقرانی در هرمزگان انجام داده  بود واز نزدیک مشکلات را بررسی می کرد اما در  دوران مدیریت جدید هرچه پی گیری های هیئت قایقرانی برای حل مشکلات بیش تر می شود حرکت کمتری برای حل مشکلات زیر ساختی قایقرانی انجام می شود.

شهابی پور گفت: در دوران مدیریت محمدی اصل پیست تمرینی شهید حقانی به دلیل تعمیرات از هیئت قایقرانی گرفته شد و پیست دیگری در اختیار هیئت قرار گرفت که حداقل امکانات هم در آن وجود ندارد.

وی در پایان بیان کرد: استعفایم به دلیل مشکلات فراوانی است که برای هیئت قایقرانی به وجود آورده اند و هیچ مسئله شخصی در آن دخیل نبوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد