توسعه ورزش محلات موجب رشد ورزش قهرمانی می‌شود

معاون امور ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برای توسعه ورزش قهرمانی باید به ورزش محلات توجه بسیار زیادی شود و با طراحی برنامه‌هایی که برای توسعه ورزش محلات در بندرعباس داریم ورزش قهرمانی در استان پیشرفت خواهد کرد.

حبیب بهادری بیان کرد: مسابقات فوتبال محلات در بندرعباس با هدف ترویج ورزش شهروندی و افزایش شور و نشاط د محلات و پر کردن اوقات فراغت جوانان از نیمه دوم تیر ماه سال جاری در بندرعباس آغاز می‌‌شود.

وی افزود: این مسابقات در چهار زمین چمن مصنوعی در سه منطقه از شهر بندرعباس برگزار خواهد شد که در مرحله اول آن تیم‌ها به صورت دوره‌ای و در مرحله دوم به صورت حذفی و تیم‌هایی که به مرحله نهایی می‌رسند به صورت متمرکز با هم مسابقه‌خواهند داد.

بهادری اظهار کرد: مسابقات بسکتبال خیابانی اواخر تیرماه در محلات بندرعباس آغاز می‌شود  همچنین در ماه رمضان مسابقات ورزش‌های ساحلی توسط شهرداری بندرعباس برگذار خواهد داشت.

وی ادامه داد: ایجاد کلاس‌های ورزشی در محلات از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس است و در حال حاضر مدارس بیسبال و راگبی راه‌اندازی شده که به صورت رایگان است.

معاون امور ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس عنوان کرد: به دلیل دسترسی کم مردم به امکانات مجموعه ورزشی بندرعباس این سازمان توسعه ورزش محلات را رد اولویت کاری خود قرار داده است و در حال توسعه امکانات ورزشی در محلات بندرعباس می‌باشد.

وی افزود: تصدی‌گری بیشتر زمین‌های ورزشی در محلات بر عهده مساجد و مردم است و شهرداری بیشتر به حمایت از آنان می‌پردازد.

بهادری گفت: متاسفانه در مدیریت زمین‌های ورزشی محلات دو گانگی وجود دارد چون برخی از این زمین‌ها توسط شهرداری احداث شده‌اند و بخی دیگر توسط سازمان تربیت بدنی احداث شده است.

وی ادامه داد: زمین‌های احداث شده توسط شهرداری در اختیار مردم و هیئت امنای مساجد قرار گرفته است ولی زمینهای احداث شده توسط سازمان تربیت بدنی اینگونه نیستند که این امر باعث ضربه زدن به ورزش محلات شده است.

معاون امور ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت:   سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در پی آن است که وضعیت مدیریت کلیه زمینهای ورزشی محلات را ساماندهی کند تا این زمین ها از این دوگانگی مدیریتی خارج شوند.

بهادری در مورد گرفتن هزینه از مردم برای استفاده از زمینهای ورزشی بیان کرد:کلیه آموزش هایی که در این اماکن داده می شوند رایگان است اما برای برگزاری مسابقه توسط تیمهای محلی مختلف مبلغی از آنان دریافت می شود.

وی افزود این مبالغ فقط برای حفظ و نگهداری زمینهای ورزشی هزینه میشود زیرا هزینه احداث و نگهداری زمین چمن مصنوعی بسیار زیاد است.

 بهادری در پایان گفت :شهرداری بندرعباس از طرحهای مردم برای توسعه ورزش محلات و ایجاد زمینهای ورزشی جدید استقبال می کند و این طرح ها را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد