شایعه ‌سازان بدانند امتیاز نفت در لیگ برتر فروشی نیست!!!

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: در انتخاب سرمربی جدید منتظر پاسخ استعلام گرفته شده از فدراسیون فوتبال درخصوص نادر دست‌نشان هستیم.

رحیم ایرانیان پیرامون مشخص شدن سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: برای این منظور استعلامی را درباره نادر دست‌نشان از فدراسیون فوتبال گرفته‌ایم که هنوز پاسخ آن برای ما نیامده است. ما نهایتا تا امروز (سه‌شنبه) و چهارشنبه صبر می‌کنیم تا فدراسیون نامه‌اش را در این‌باره برای ما ارسال کند و بتوانیم سرمربی جدید تیم را انتخاب و معرفی کنیم.

وی گفت: با مربیان دیگری هم مذاکراتی انجام داده و به توافق‌های اولیه رسیده‌ایم که در صورت مخالفت فدراسیون با مربیگری دست‌نشان در لیگ برتر، یکی از آنها را به سرعت انتخاب و معرفی می‌کنیم.

ایرانیان درباره‌ی آخرین وضعیت آماده‌سازی نفت، تصریح کرد: کار برای ما خیلی سخت است؛ فرصت کمی داشتیم و تقریبا تمام بازیکنان خوب هم توسط سایر تیم‌ها جذب شده‌اند. در حال حاضر دست‌نشان و حسنوی مربی تیم بالای سر بازیکنان هستند و آنها را تمرین می‌دهند تا تکلیف کادرفنی نهایی شود. به هر حال دست‌وپا شکسته خودمان را آماده مسابقات می‌کنیم هرچند شرایط‌مان از این حیث چندان مساعد نیست.

سرپرست تیم نفت درباره به خدمت گرفتن بازیکنان جدید در تیمش خاطرنشان کرد: تاکنون بهمن طهماسبی، حسین آشنا و سجاد فیض‌الهی را به خدمت گرفته‌ایم و مرتضی ایزدی هم در آستانه پیوستن به تیم ماست. همچنین با نگه داشتن سیزده چهارده بازیکن اصلی فصل گذشته نفت، تقریبا اسکلت سال پیش را برای تیم حفظ کردیم. با این اوضاع هدف ما در لیگ امسال تثبت در این رقابت‌هاست. برنامه سازمان لیگ که در مقاطع بسیار فشرده می‌شود برای تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر آمده‌اند بسیار کشنده است. واقعا انجام بازی در هر پنج روز یکبار برای ما مشکل است که امیدواریم از عهده شرایط برآییم.

ایرانیان با بیان اینکه صحبت‌های پیرامون واگذاری امتیاز تیم نفت تهران در لیگ برتر شایعه‌هایی بیش نیست، تاکید کرد: متاسفانه تمام این حرف‌ها شایعه است. برخی از مناطق به دلیل آنکه تیمی در لیگ برتر ندارند، بعضا مسایلی را مطرح می‌کنند. متاسفانه تیم‌هایشان به درستی مدیریت نمی‌شود و بعدا روی به چنین انگیزه‌هایی می‌آورند. اخیرا خبرهایی مطرح شد که سازمان تربیت بدنی مشهد خواهان خرید امتیاز تیم نفت است که در پاسخ به تمام کسانی که به دنبال این کار هستند یا شایعاتی را در این‌باره مطرح می‌کنند باید بگویم که مدیریت باشگاه نفت تهران و مسوولان مربوط تحت هیچ شرایطی امتیاز این تیم در لیگ برتر را واگذار نکرده و قصد تیم‌داری دارند.

وی همچنین درباره استادیومی که بازی‌های خانگی این تیم باید در آن برگزار شود، گفت: در حال حاضر مشغول عقد قرارداد با باشگاه راه‌آهن شهرری هستیم تا مسابقات‌مان را در ورزشگاه اکباتان تهران برگزار می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد