شورای رسانه هیات فوتبال استان هرمزگان تشکیل شد

هیات فوتبال استان هرمزگان به منظور تعامل بیشتر با رسانه‌ها و رفع نواقص خود با استفاده از نظرات اصحاب رسانه اقدام به تشکیل شواری رسانه کرد.

 در این نشست دبیر هیات فوتبال هرمزگان با اشاره بر اهمیت رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم هر نهادی، اظهار کرد: رسانه آیینه‌ای به تمام معنا برای دستگاه‌ها و ارگان‌هاست و به خوبی می‌تواند تمام زوایای فعالیت‌ها را بررسی کرده و در برطرف کردن نقاط ضعف کمک شایانی کند.

قاسم رنجبریان ادامه داد: در اساسنامه فدراسیون فوتبال و تمامی هیات‌ها آمده است که به منظور گسترش اطلاع رسانی و بهبود فعالیت‌ها تشکیل شوراهایی مشترک داده و از نظرات اهل قلم بهره ببرند که هیات فوتبال از چندی پیش تصمیم به انجام گرفت که خوشبختانه امروز این امر محقق شد.

وی تصریح کرد: در بحث آسیا ویژن نیز به رسانه‌ها نگاه ویژه‌ای شده است و ما اگر بخواهیم شاهد رشدی در این طرح در استان باشیم نیازمند رسانه‌ها هستیم و از همه آن‌ها خواهشمندیم که با بررسی عملکرد و زیر ذره بین قرار دادن فعالیت‌ها، ما را در بهتر شدن کارها یاری برسانند.

رنجبریان در پایان گفت: رسانه‌ها آنچنان اهمیتی دارند که هر مجموعه‌ای می‌داند که اگر کار خود را به درستی انجام ندهد قطعأ با نگاه منتقدانه مطبوعات روبه رو می‌شود.

این شورا 9 نفره با هدف برگزاری کنگره‌ها و دوره‌های آموزشی خبرنویسی ورزشی، تهیه روزنامه و بولتن‌های تخصصی رشته فوتبال و ارائه مشاوره به باشگاه‌های ورزشی تشکیل شده است و در پایان سید محمد بنی هاشمی به عنوان رییس، محمود رییسی نایب رییس، حسین نارنجی نسب، دبیر و یوسف ملایی، خزانه دار به مدت یکسال انتخاب شدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://rayghan.blogsky.com/

با سلام
اگه می خواین بدون استفاده از لینک باکس و بدون استفاده از سیستم های افزایش ترافی . . . حجم بازدید هاتون رو به روش آسان و اصولی افزایش بدین سری به وبلاگ من بزنین :

http://rayghan.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد