برای ساماندهی به ورزش استان وارد عمل می‌شویم

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: ورزش هرمزگان توان و پتانسیل لازم برای ارتقا در سطح کشور را داراست و به قدری توجه بیشتر نیاز دارد.  

محمد حسن‌پرآور افزود: قصد داریم در سال جاری برای ساماندهی تیم‌های ورزشی آقایان و بانوان حاضر در لیگ‌های برتر و دسته اول وارد عمل شده و بتوانیم با برنامه ریزی‌هایی منسجم با اداره کل تربیت بدنی بتوانیم ورزش هرمزگان را جان تازه‌ای ببخشیم.  

وی اظهار کرد: با تصویب طرحی که در مجلس به انجام رسید مبنی بر اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های دولتی به بخش ورزش، می‌توان بودجه قابل ملاحظه‌ای از این بخش دریافت کرد. معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در سال گذشته اختصاص این بودجه به صورت اختیاری بود که در سال جاری دستگاه‌های دولتی اجبار به پرداخت این بودجه شده‌اند و استانداری هرمزگان با حمایت از این طرح دستگاه‌ها را اجبار به پرداخت این بودجه می‌کند.  

پرآور خاطرنشان کرد: استانداری هرمزگان هدف خود را در امر ورزش گسترش آن در سطح استان و شکوفایی در بخش کشوری می‌داند و به همین دلیل با رایزنی‌های صورت گرفته با بخش خصوصی قصد در جذب آن‌ها به سمت حمایت از ورزش داریم.   

نظرات 2 + ارسال نظر
Nazi سه‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.nazishop.mihanblog.com

سلام دوست من

وبلاگ زیبایی داری . به منم سر بزن

http://nazishop.mihanblog.com

بهدادرضایی چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ق.ظ http://ravabethormozgan.blogfa.com/

با سلام

وبلاگ خوبی است با تشکر از تلاش و پیگیریهای متداول شما در امر اطلاع رسانی ورزش هرمزگان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد