دوتیم در لیگ دسته یک باعث جناحی شدن فوتبال هرمزگان شده است

پیشکوست فوتبال هرمزگان گفت:وجود دو سهمیه در لیگ دسته یک از استان هرمزگان باعث جناحی شدن فوتبال در استان هرمزگان شده و به جای آنکه منفعتی از این دو تیم به دست آید باعث لطمه خوردن فوتبال هرمزگان می شود.
مهدی فلامرزی  افزود:استان هرمزگان  از هر لحاظ توانایی حضور در لیگ برتر را داراست اما به شرطی که منطقی به این قضیه نگریست و به شکلی اصولی وارد گود شد نه به طوریکه وارد چاهی شویم که دیگر خارج شدن از آن سخت باشد.

وی ادامه داد:این خوب است که مسوولان به فکر مسائل ورزش هستند اما زمانی این مسائل به بار می نشیند که حمایت و پشتیبانی مسوولین تداوم داشته باشد.
مربی تیم آلومینیوم هرمزگان اظهار کرد:استان هرمزگان ظرفیت داشتم دو تیم در لیگ دسته اول راندارد و وجود دو تیم آلومینیوم و شهرداری باعث به وجود آمدن اختلاف و به نوعی رقابت در استان شده نه همدلی و کوشش برای پیشرفت.
وی تصریح کرد:اگر به صورت برنامه ریزی شده تیمی را از پایه شروع کرده و راهی لیگ برتر کنیم نتیجه ای بهتر می دهد تا بخواهیم به یکباره با خرید امتیاز تیمی و در حالی که تنها 20 روز تا آغاز مسابقات لیگ برتر مانده،روانه مسابقات به این سنگینی شویم و به طور قطع سقوط کرده و تنها لطمه وضربه آن به پیکره فوتبال استان هرمزگان باقی می ماند.
فلامرزی خاطرنشان کرد:در حال حاضریارگیری در لیگ دسته اول نیز سخت شدخ چه برسد به لیگ برتر و نمی دانم چگونه می خواهند به این سرعت بازیکن گرفته و تیمی آماده را راهی مسابقات کنند.
وی در پایان از مسوولین استان خواست تا با سرمایه گذادر رده های سنی بتوانیم اینده فوتبال هرمزگان را غنی سازیم تا نتیجه ای بهتر حاصل شود و از نتیجه گرفتن مقطعی بپرهیزیم زیرا تداوم ندارد و در صورت تمام شدن لطمه سختی به بدنه ورزش می زند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد