امتیاز تیم فوتبال نفت به هرمزگان انتقال داده شود

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی به استاندار هرمزگان و مسوولین وزارت نفت پیشنهاد می کنم زمینه انتقال تیم نفت تهران را که به لیگ برتر راه یافته است، به استان هرمزگان فراهم سازند.

سید مصطفی ذوالقدر در خصوص عدم موفقیت فوتبال هرمزگان در راهیابی به لیگ برتر  افزود: باید برای تمام جنبه های ورزش استان تلاش کنیم اما این که چرا نتوانسته ایم نماینده ای را به لیگ برتر بفرستیم باید کارشناسان این رشته آن را کالبد شکافی کرده و البته این بدان معنا نیست که هرمزگان توانایی صعود به لیگ برتر را ندارد بلکه معتقدم باید برای حضور ماندگار در لیگ برتر به ورزش مدارس اهتمام ویژه ببخشیم.  

ذوالقدر اظهار کرد: پالایشگاه بندرعباس با وجود شرایط مالی مناسب می تواند امتیاز این تیم را خریداری کرده و هم عرصه فعالیت‌های توسعه ای ورزش هرمزگان رونق بیشتری بگیرد و هم دین خود را به مردم هرمزگان ادا کند تا مردم هرمزگان از وجود این پالایشگاه عظیم بهره ای بیشتری برده باشند.

وی با اشاره به کمک پیشکسوتان و ورزشکاران برای رسیدن به این هدف اضافه کرد:پیشکسوتان و ورزشکاران هرمزگانی باید با بررسی این پیشنهاد و اقدامات کارشناسی فنی آن با ارائه نظرات همکاری لازم را انجام دهند و همچنین از استاندار و مجمع نمایندگان استان هرمزگان می خواهم با استقبال از این پیشنهاد زمینه را برای انجام آن فراهم کنند.

ذوالقدر با بیان اینکه خرید این امتیاز باعث رونق ورزش می شود، اظهار کرد: ساخت اماکن ورزشی و توجه بیشتر به زیرساخت های ورزشی و کشاندن جوانان به میدان های ورزشی برای تخلیه انرژی و جلوگیری از رفتن آن ها به سمت اعتیاد می تواند از اثرات مثبت این امر باشد و دیگر صنایع استان را برای سرمایه گذاری در این امر مشتاق سازد.

وی پیگیری این پیشنهاد را مهمترین کار خود طی چند هفته آتی دانست و ابراز کرد: باید مردم هرمزگان به آن جایگاهی که شایستگی آن را دارند برسند و این نیازمند همت مسوولین است و امیدوارم همه استان در این اقدام با یکدیگر همدل شده تا به نتیجه برسیم.

نماینده مردم بندرعباس در پایان گفت: استان هرمزگان به هر لحاظ شایستگی داشتن یک نماینده در لیگ برتر را داراست و تنها با کمی حمایت و شکوفا کردن استعدادها می توان به آن رسید و باید بدانیم که سرمایه گذاری در ورزش هدر رفتن سرمایه نیست بلکه کمک به نشاط جامعه و جلوگیری از بزهکاری و اعتیاد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد