باشگاه شهرداری بندرعباس تنها در فوتبال خلاصه می‌شود

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: باشگاه شهرداری بندرعباس تنها در رشته فوتبال خلاصه می‌شود و به رشته‌های دیگر هیچ توجهی نمی‌کنند.

کوهیار دادگر  افزود: ما هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و هنوز مشخص نیست شهرداری می خواهد در این فصل مسابقات لیگ برتر تکواندو شرکت کند یا نه.

وی ادامه داد: قرار بر این بود روز ششم تیرماه قرعه کشی مسابقات لیگ برتر تکواندو انجام شود تیم شهرداری اعلام آمادگی نکرده بود که به دلیل مسابقات دانشجویان جهان این قرعه کشی به بعد ماه مبارک رمضان موکول شد تا باز هم شهرداری شانسی برای حضور در لیگ برتر داشته باشد.  

 

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس اظهارکرد: تا زمانی که شهردار بندرعباس مشخص نشود و بر صندلی شهرداری بندرعباس ننشیند، نمی‌توان انتظار داشت تکلیف تیم های ورزشی مشخص شود زیرا سرپرست کنونی شهرداری بندرعباس تمام این تصمیمات را به آمدن شهردار بندرعباس موکول می کند و آیا مسوولان در این فکر نیستند هر چه به این موضوع دیرتر رسیدگی شود تیم ضربه بیشتری می خورد.

دادگر با بیان اینکه تا هیمن جای کار هم از سایر تیم ها عقب هستیم، بیان کرد: تمام تیم های یارگیری های خود را انجام داده و درحال برنامه ریزی برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر هستند در حالی که شهرداری نه تنها بازیکنی را جذب نکرده بلکه مشخص نیست در لیگ برتر شرکت می کند یا نه.

وی اضافه کرد: هنوز 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان در سال 87 باقی مانده است و در سال 88 هیچ مبلغی از قرارداد بازیکنان پرداخت نشده است و با این شرایط بازیکنی در حد تیم ملی نمی توان جذب کرد و تنها در رشته فوتبال پرداخت ها به روز است و ورزشکاران رشته های تکواندو،والیبال و بسکتبال مظلوم واقع می شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد