مربیان وزنه برداری در هرمزگان درآمد 40 هزار تومانی دارند

رئیس هیئت وزنه برداری هرمزگان گفت: کمبود بودجه تخصیص داده شده به هیئت وزنه برداری باعث شده است تا حقوق مربیان ماهیانه 40 هزار تومان باشد.

رضا شهریاری عنوان کرد: بودجه هیئت وزنه برداری هرمزگان در یک سال بین سه تا پنج میلیون تومان است که با این بودجه کم نمی توانیم بسیاری از برنامه های خود را اجرا کنیم.

شهریاری اذعان داشت: برای اجرای برنامه های پیش بینی شده در طول سال در هیئت با جذب اسپانسر برخی از این هزینه ها جبران شده است. 

وی ادامه داد: با وجود جذب اسپانسر هنوز مشکلات بودجه‌ای زیادی داریم و حقوق مربیان وزنه برداری که برای ارتقا وزنه برداری هرمزگان تلاش می کنند ماهیانه فقط 40 هزار تومان است.

شهریاری بیان کرد: هیئت وزنه برداری همیشه با اداره کل تربیت بدنی هرمزگان همکاری خوبی داشته و ما برنامه به اداره تربیت بدنی داده ایم که اگر بودجه هیئت بیشتر شود افتخارات بیشتری را برای ورزش هرمزگان بدست خواهیم آورد.

وی افزود: با توجه به مشکلات زیاد وزنه برداری همیشه یکی است ورزشهای پر افتخار هرمزگان بوده و جزء سه هیئت برتر استان شناخته شده است.

رئیس هیئت وزنه برداری اظهارداشت: تنها سالن وزنه برداری بندرعباس در گذشته دارای مشکلات زیادی بوده است که با همکاری آقای محمدی اصل رئیس اداره کل تربیت بدنی مشکلات آن برطرف شده و به یک سالن استاندارد تبدیل شده است.

شهریاری افزود: در زمان مدیریت محمدی اصل به مشکلات وزنه برداری رسیدگی شد و حدود 10 میلیون تومان برای رفع مشکلات آن هزینه شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان رودان که قطب وزنه برداری هرمزگان است یک سالن اختصاصی با استانداردهای کامل ساخته شده و همچنین مسئولان قول داده‌اند تا سالن جدیدی را در شهر بندرعباس احداث کنند.

شهریاری در پایان گفت: وزنه بردار هرمزگانی جزء پاکترین ورزشکاران هستند و هیچ موردی از دوپینگ در بین آنها دیده نشده است چون مربیان هرمزگانی نظارت کافی را دراستفاده از مکمل ها انجام می‌دهند تا ورزشکاران از مکمل‌های غذایی مجاز استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد