کتک زدن داور ناظر مسابقه و خبرنگار توسط هواداران آلومینیوم و نفت

در جریان دیدار تیم‌های نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان هواداران هرمزگانی داور و ناظر مسابقه و تماشاگران نفت تهران خبرنگاران را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

  دیدار تیم‌های نفت تهران و آلومینیوم هرمزگان که در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران در ورزشگاه امیرآباد دانشگاه تهران برگزار می‌شد، پس از هجوم تماشاگران دو تیم به داخل زمین مسابقه نیمه تمام رها شد.
سعید مظفری زاده که قضاوت این دیدار را به عهده داشت، بعد از اینکه 7 دقیقه وقت تلف شده بازی به پایان رسید یک ضربه پنالتی به سود نفت تهران اعلام کرد که با گل شدن این ضربه تماشاگران  به داخل زمین مسابقه هجوم بردند و داور و حسین شمس، ناظر مسابقه را مورد ضرب و شتم قرار دادند که شمس به شدت از ناحیه صورت و فک آسیب دید.
این اتفاق در حالی رخ داد که خبری از ماموران امنیتی برای حفاظت از محیط ورزشگاه نبود و در غیاب آنها این اتفاق ناگوار افتاد.
خبرنگاران حاضر در ورزشگاه که شاهد ماجرا بودند به داخل زمین مسابقه رفتند و داور و ناظر را از دست تماشاگران خشمگین نجات دادند و برای حفاظت از جان آنها به داخل یکی از دروازه‌های واقع در زمین چمن پناه بردند. تا چندین دقیقه بعد از این ماجرا هم خبری از ماموران امنیتی نشد و کسی برای حفاظت از گروه داوری وارد عمل نشد.
هوادران نفت تهران هم که معلوم نبود از چه چیزی ناراحت بودند به داخل زمین هجوم بردند و خبرنگاران یکی از شبکه‌های تلویزیونی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
این برای چندمین بار است که در زمین امیر‌آباد دانشگاه تهران تماشاگران به داخل زمین مسابقه هجوم می‌برند و به دلیل عدم اجازه به حضور ماموران امنیتی به داخل محیط دانشگاه چنین مشکلاتی رخ می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد