گرفتن پنالتی به نفع نفت صحیح بود

مدیر عامل باشگاه نفت تهران گفت: در بازی روز گذشته مقابل آلومینیوم هرمزگان گرفتن پنالتی به نفع تیم ما از سوی داور صحیح بود.

منصور قنبرزاده ، در خصوص اتفاقات روز گذشته تیمش برابر آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: در بازی روز گذشته داور 7 دقیقه وقت اضافه گرفت و دلیل آن به این خاطر بود که تیم ما در دقیقه 70 گلی به ثمر رساند، اما داور آن را مردود اعلام کرد و بازیکنان ما به این موضوع اعتراض کردند و چند دقیقه‌ای بازی به تاخیر افتاد.
وی ادامه داد: معمولأ در چند دیدار پایانی لیگ دسته اول بازی‌ها خیلی حساس می‌شود و گرفتن نتیجه برای هر تیمی حکم مرگ و زندگی را دارد.
وی افزود: با توجه به این که داور 7 دقیقه وقت اضافه برای بازی لحاظ کرده بود، در ثانیه‌های پایانی آن یک پنالتی به نفع تیم ما گرفت و همین موضوع باعث شد تعدادی از بازیکنان ذخیره، هواداران و مسئولان تیم آلومینیوم به زمین بیایند و با داور درگیر شوند.
قنبرزاده درباره صحیح و یا نادرست بودن پنالتی نفت گفت: تصمیم داور صحیح بود و کاری که مسئولان حریف انجام دادند پسندیده نبود. هفته گذشته با نساجی بازی داشتیم که داور در دقیقه 89 به نفع نساجی پنالتی گرفت و ما هیچ اعتراضی در این زمینه به قضاوت نکردیم، چون به نظر داور احترام می‌گذاریم.
وی درباره اعتراض برخی از حاضرین به عدم حضور ماموران نیروی انتظامی در بازی دیروز، گفت: با توجه به این که زمین دانشگاه تربیت بدنی تهران در اجاره سالیانه شرکت نفت قرار دارد، طبق قانون حراست آنجا ضابط قضایی به حساب می‌آید و طبق مقررات ورود ماموران انتظامی در دانشگاه‌ها ممنوع است؛ اما تلاش می‌کنیم در بازی آینده با رایزنی با مسئولان دانشگاه شرایطی را فراهم کنیم تا در صورت امکان ماموران انتظامی از درب فرعی وارد زمین مسابقه شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد