خواستار اجرای عدالت هستیم، نه ضایع شدن حقمان

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: رئیس سازمان لیگ والیبال به تنهایی می خواهد برای کل تیم های حاضر در والیبال کشور تصمیم بگیرد، در حالی که باید در جلسه‌ای از همه تیم ها در خصوص تصویب آیین نامه ها نظر بگیرد.

فرهاد اعرابی  افزود: حرف های رئیس سازمان لیگ در خصوص آن که 8 ماه پیش آیین نامه به تیم ها ارسال شده جالب است زیرا ابتدای لیگ آیین نامه‌ای که به ما دادند کاملأ با این آیین نامه کنونی منافات دارد. چند ماه بعد جلسه‌ای برای تغییر آیین نامه برگزار شد که تمامی تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک با آن مخالفت کردند و آن ایین نامه به تصویب نرسید.

وی اظهار کرد: انگار نظر جمع برای "حداد" ارزشی نداشته که با وجود مخالفت تیم ها بر اجرای آیین نامه ای که تنها وی به آن رأی مثبت داده اصرار می ورزد. آیین نامه‌ای که باید در ابتدای بازی‌ها به دست تیم ها برسد اما درست زمانی که بازی پلی آف صعود به فینال لیگ دسته یک در سرخس در حال انجام بود، به تیم ما گفته شد که در صورت کسب مقام دومی باید پلی آف برگزار شود که همانجا مخالفت خود را عنوان کردیم.

اعرابی در خصوص این مطلب که رئیس سازمان لیگ از اجازه به تیم هرمزگانی برای استفاده از بازیکن خارجی در مسابقه پلی آف خبر داده بود، تصریح کرد: در هفته گذشته قصد خرید یک بازیکن خارجی داشتیم که از سوی سازمان لیگ اجازه عقد قرارداد با وی داده نشد.

سرمربی والیبال آلومینیوم هرمزگان اضافه کرد: همچنین در نامه‌ای به ما عنوان شده است که توپ مورد بازی قرار گرفته توپ لیگ برتر است، در صورتی که ما یک‌سال با توپ های متفاوتی بازی کرده ایم، برچه اساسی آن‌ها تصمیم به این موضوع گرفته‌اند. آیا این موارد نشان دهنده آن نیست که مسوولان لیگ با حضور تیمی از هرمزگان در سوپرلیگ مشکل دارند؟

وی همچنین با انتقاد به نحوه قرعه‌کشی صورت گرفته در زمینه مسابقه پلی آف خاطرنشان کرد: بدون آن که نماینده‌ای از تیم ما درخواست شود قرعه کشی کردند. مگر در جهان امروز بدون حضور نماینده ای از تیم ها قرعه کشی صورت می گیرد.

اعرابی افزود: در قرن21 در هر کشوری برای 5 سال آینده برنامه ریزی کرده و قانون تصویب می کنند اما در والیبال ایران سازمان لیگ هر سال آیین نامه را تغییر می دهد که این نشان دهنده عدم تدبیر صحیح برنامه ریزی در اجرای لیگ است.

سرمربی والیبال آلومینیوم هرمزگان اذعان کرد: اگر سازمان لیگ می خواهد نماینده ارومیه در سوپر لیگ حضور یابد، دیگر چه اصراری به حضور ما در پلی آف است.همان کاری که سال گذشته با تیم سیرجان شد و دیدیم که امسال این تیم حذف شد. تیم آلومینیوم از پایه برنامه ریزی کرده و امسال در مقام دوم لیگ دسته یک قرار گرفت که این موضوع به نظر می رسد آقایان را ناراحت کرده است.

وی در پایان با بیان این موضوع که بندرعباس از هر لحاظ شایستگی میزبانی مسابقات سوپر لیگ کشور را دارد، از فدراسیون والیبال خواست از دریچه عدالت به این موضوع نگاه کند و جلوی تبعیض گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد