سرمربی پیام مخابرات فارس

سرمربی پیام مخابرات فارس گفت: هدف ما کسب حداقل امتیاز بود که با ارائه یک بازی هدفمند به تک امتیاز بازی دست پیدا کردیم.

محمد عباسی  افزود: تیم پیام یکی از کاندیدهای سقوط به لیگ دسته دوم است و ما در تلاشیم تا این تیم را از این سقوط نجات دهیم و قصد داریم در بازی های آتی به این مهم دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: تیم شهرداری بندرعباس تیمی متحول شده بود که فشار زیادی روی دروازه ما آورد اما، بازیکنانم به خوبی توانستند از خود مقاومت نشان دهند.

سرمربی پیام مخابرات فارس گرمای هوا را یکی از علل انجام بازی کسل کننده از سوی هر دوتیم عنوان و اضافه کرد: داوری در این بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و تنها در خصوص اخراج بازیکن تیم ما در کارت اول قدری عجله کرد.

عباسی ضمن انتقاد از سازمان لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: نمی دانم چه کسی بر مسابقات لیگ دسته اول نظارت دارد. وقفه های طولانی مدت در این بازی ها باعث شده است تیم ها از روند آمادگی خود به دور باشند. بازی های لیگ دسته اول مانند جنگی است که هرکسی اسلحه قوی تری دارد در این نبرد پیروز است.

سرمربی سابق تیم برق شیراز در پایان درخصوص علل ناکامی تیم های شیرازی در فصول اخیر مسابقات فوتبال تصریح کرد: این کار باید کارشناسی شود اما من عدم مدیریت صحیح توسط مدیران غیر فوتبالی در استان فارس را از مهمترین علل افت تیم های فوتبل در شیراز می دانم و باید هر چه سریعتر این معضل برطرف شود تا شاهد حوادث ناخوشایندتری نباشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد