سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس

 

 

 سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: تیم شهرداری در تمامی مسابقاتش موقعیت‌های فراوانی بدست می آورد که بدلیل مشکل تیم در نداشتن یک تمام کننده شش دانگ این موقعیت‌ها هدر می رود.  

 

ژوتا پس از تساوی تیمش مقابل تیم پیام مخابرات فارس در خانه  افزود: به هیچ وجه شرایط آب و هوا برای این مسابقه مناسب نبود و شدت گرما باعث شده بود دو تیم از ارائه بازی زیبا به دور باشند.

مربی پرتغالی شهرداری بندرعباس ادامه داد: حفظ توپ تیم ما بیشتر بود و به خوبی بر بازی سوار بودیم و موقعیت های بسیاری را خلق کردیم که با بی دقتی بازیکنان از دست دادند.

وی در خصوص عملکرد داوری نیز اظهار کرد: داوری خوبی را مشاهده نکردم اما داور هم انسان است و می تواند اشتباه کند همانطور که من ممکن است در تاکتیک بازی اشتباه کنم.

سرمربی شهرداری بندرعباس علت بازی نکردن شهاب جهانگیری در این بازی را عدم تمرین این بازیکن به مدت 15 روز با تیم شهرداری عنوان و اضافه کرد: او 15 روز با ما تمرین نکرده است و گرچه او کاپیتان تیم است اما انضباط حرف نخست را می زند و درگیری او در تمرین با هم تیمیش علت مرخصی دادن 15 روزه به او بود که باعث شد از این بازی در این مسابقه دور بماند.

ژوتا در خصوص ادامه همکاری خود با شهرداری تصریح کرد: برای فصل آینده هیچ چیز مشخص نیست و من تمامی تلاش خود را خواهم کرد تا شهرداری را در این فصل به جایگاه خوبی برسانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد