با واگذاری به بخش خصوصی نباید خللی در فعالیت باشگاه وارد شود

شب گذشته باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار با طی مراسمی از تلاشگران اصحاب رسانه در حوزه ورزش تقدیر به عمل آورد.

در این مراسم مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تبریک روز خبرنگار به تمامی حاضرین در جلسه، اظهار کرد:باشگاه آلومینیوم در سال 87 به درخواست مدیران شرکت المهدی تأسیس و با انتخاب هیأت مدیره ای 5 نفره فعالیت خود را آغاز کرد و در نخستین گام با پیشنهاد منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس امتیاز این تیم در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول آزادگان را تقبل کرد.

حسین جباری زاده ادامه داد: در طول سه فصل گذشته به ترتیب با کسب رتبه های نهم، چهارم و دوم توانستیم در مسیر صعود گام برداریم و امیدورام در فصل جاری با جذب اکبر میثاقیان و بازیکنانی کارآمد بتوانیم به آرزوی دیرینه مردم استان جامعه عمل پوشانده و حضور در لیگ برتر را تجربه کنیم.

وی شرایط تیم فوتبال آلومینیوم در فصل جاری را مثبت دانست و عنوان کرد: از هیچ تلاشی برای رسیدن به لیگ برتر فرو گذاری نمی کنیم و امیدوارم با حمایت اصحاب رسانه و تماشاگران بتوانیم فصل رویایی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص تیم دوم این باشگاه در لیگ دسته دوم کشور خاطرنشان کرد: پس از صعود به لیگ دسته دوم شرایط سخت مالی گریبانگیر باشگاه را فراگرفته و ما اعلام آمادگی کردیم تا امتیاز این تیم به خریداری در داخل استان هرمزگان فروخته شود که متأسفانه تاکنون این امر محقق نشده است و باشگاه آلومینیوم برای آنکه در مسیر حرکت این تیم خللی وارد نشود بازیکنان را به اردوی شهرکرد اعزام کرده است.

جباری زاده با بیان حضور آلومینیوم در سایر رشته های ورزشی از قبیل والیبال و بسکتبال در سطح حرفه ای کشور، تصریح کرد: در فصل گذشته تیم والیبال در نخستین تجربه خود در لیگ برتر توانست به رتبه یازدهم دست یابد و در این فصل با جذب مهره های جوان و باتجربه امیدواریم به رتبه های میانی جدول صعود کنیم و باری تحقق این امر در حال حاضر بازیکنان در پیست دوومیدانی اروند در حال انجام بدنسازی هستند.

وی از قول مدیرکل تربیت بدنی استان مبنی بر انجام تمامی بازی های لیگ دسته اول در ورزشگاه خلیج فارس از فصل جدید لیگ آزادگان خبر داد و اضافه کرد: در رشته بسکتبال پس از صعود به لیگ دسته دوم با جذب "عباس مرشدی" کاپیتان سابق تیم ملی به عنوان سرمربی و سپردن مسوولیت مدیرت فنی به "سعید رضایی" در جهت رسیدن به لیگ دسته اول تلاش خواهیم کرد.

جباری زاده مشکلات بازیکنان بومی را نبود فیزیک بدنی مناسب دانست و خاطرنشان کرد: در فصول گشذته باشگاه آلومینیوم بیشترین وقت خود را در جهت بهبو و تقویت بدنی بازیکنان بومی گذاشت و تیم آلومینیوم نوین در پایان فصل از 48 بازیکن تنها 15 بازیکن سالم در لیست خود مشاهده می کرد که باید برای رفع این نقیصه تفرکات بازیکنان به سمت حرفه ای حرکت کند.

وی در پایان از تمامی اصحاب راسنه خواست تا با حمایت خود به ساختار و موفقیت باشگاه آلومینیوم کمک نمایند تا در صورت واگذاری به بخش خصوصی خللی در تیمداری این مجموعه وارد نشود و عشق حضور در ورزش از مردم هرمزگان گرفته نشود.

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://mostafadownload00.blogfa.com/

شهر الرمضان الذی انزل فیه القرآن
با سلام خدمت شما دوست عزیز و تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان. مارو از دعای خیرت هنگام سحر و افطار محروم نکن.
وبلاگ خیلی خوب و مفیدی داری اگه دوست داشتی و قابل دونستی یه سر هم به وبلاگ فقیرانه ما بزن.
من بعد از چهار سال دوباره وبلاگم رو راه انداختم
در ضمن اگه مارو لایق میدونی ، با نام زیر لینک کن و خبر بده که منم شما رو لینک کنم.
:::Black King:::
تعجیل در ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات
التماس دعا
http://mostafadownload00.blogfa.com/

خوش و ناخوش دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ

پس چرا مارا به مراسم روز خبرنگانر دعوت نکردند امیر حسین گرمکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد