کاسیمیرو:در حال حاضر هماهنگ کردن نفرات مهمترین اولویتم است

آلفردو کاسیمیرو با بیان اینکه کار کردن در تمامی نقاط جهان را دوست دارد، بیان کرد: در مدت سه سالی که در کشور ایران فعالیت کرده ام توانسته ام با فوتبال آن آشنا شوم و در حال حاضر به شناخت مناسبی از ان دست پیدا کرده ام.

وی ادامه داد: تیم شهرداری در فصل جاری بازیکنان مختلفی از سراسر کشور جذب کرده است که هماهنگ کردن آن ها کار دشواری است و تمامی تلاش خود را برای تحقق آن به کار بسته ام.

این مربی پرتغالی در خصوص آمدنش به تیم شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در گذشته به وسلیه ژوتا شاگرد سابقم که سابقه مربیگری در این تیم داشته است به اطلاعات جامعی از این تیم دست پیدا کرده ام.

کاسیمیرو همچنین با بیان اینکه از دیگر تیم های گروه نخست مسابقات لیگ دسته اول آزادگان شناختی ندارد، عنوان کرد: در مورد صعود به لیگ برتر نمی توان قبل از آغاز مسابقات پیش بینی کرد اما با شروع رقابت ها و محک خوردن تیم ها می توان در خصوص توان تیم های تصمیم گیری کرد و بعد از گذشت ده هفته می توان گفت که تیم شهرداری به لیگ برتر صعود خواهد کرد یا خیر.

سرمربی شهرداری بندرعباس با تحسین نیروهای بومی این تیم تصریح کرد: باید در آینده ای نزدیک تیم شهرداری از نفراتی بومی تشکیل شود زیرا این اتفاق می تواند فعالیت های هر مربی را آسان تر کند.

وی در پایان گفت: خیلی صادقانه بگویم که امیدورام در پایان فصل از آمدن به بندرعباس متأسف نشوم زیرا با علاقه و انگیزه کافی هدایت نارنجی پوشان را برعهده گرفته ام.

لازم به ذکر است، تمرینات تیم شهرداری بندرعباس پس از برگزاری اردویی دوه روزه در کردان کرج از جمعه گذشته به مدت یک هفته در زمین نخل بندرعباس پیگیری می شود.


نظرات 1 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام،میشه یه کم در مورد پرونده گسترش فولاد تبریز بنویسی که جریان چیه؟گویا بازیکن مس سر چشمه محروم و بوده و آخرین بازی لیگ یک بازی کرده؟اگه اینطوره مگه نباید آلومینیوم بیاد لیگ برتر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد