نخستین دوره مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی برگزار شد

نخستین دوره از مسابقات فوتبال و والبیال ساحلی در سایت تازه تاسیس ویژه آقایان توسط سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.



در این دوره از مسابقات 28 بازی با حضور هشت تیم والیبال از جزیره قشم و هرمز انجام شد که تیم‌های سبحان نیروی هرمز، تربیت بدنی قشم و هیئت والیبال قشم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

همچنین از سوی کادر داوران مسابقات، سعید کمالی از تیم هیئت والیبال به عنوان بهترین بازیکن و تیم کانون والیبال قشم به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شدند.
یادآور می‌شود مسابقات فوتبال ساحلی نیز با حضور 15 تیم و 30 مسابقه به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تیمهای شاهین الف و شاهین ب به فینال این مسابقات راه یافتند.
همچنین با مشخص شدن فینالیست این مسابقات، مسابقات نهایی و مراسم اختتامیه در هفته آینده با حضور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم برگزار می‌شو.
سایت ویژه آقایان که نخستین دوره از مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی در آن برگزار شد، با اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در ضلع شرقی بوستان تفریحی زیتون و با وسعتى درحدود یک هکتار احداث شد.
در این مجموعه فضاها و امکانات ورزشی بسیاری از جمله دو زمین مناسب والیبال ساحلی، زمین ویژه فوتبال ساحلی و دو زمین تنیس و همچنین زمین مخصوص اسکیت به صورت رایگان برای بهره‌برداری ساکنان و گردشگران جزیره قشم احداث شده است.
همچنین ساختمان اداری – نگهبانی، کافی شاپ، سرویسهای بهداشتی، حمام، رختکن و سکوی ویژه تماشاگران مجهز به صندلی و سایبان از سایر امکانات این مجموعه ورزشی است.
ماسه های بکار رفته در زمین این سایت برای بخش‌های فوتبال ساحلی و والیبال کاملا سرند شده و عاری از هرگونه سنگریزه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد