امور فرهنگی مذهبی لازمه تداوم ورزش است

سرپرست تربیت بدنی هرمزگان گفت: عالیت‌های فرهنگی مذهبی هیئت‌ها و ورزشکاران لازمه موفقیت و پایداری بخش ورزش است.

محمود آرامی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های خانه شطرنج هرمزگان و دیدن نزدیک مسابقات جام رمضان شطرنج استان در این محل به همراه معاونان ورزشی و جمعی از کارشناسان این رشته ورزشی حضور یافت و اظهار داشت: باید بیشتر به بعد فرهنگی و مذهبی ورزش در هیئت‌ها توجه کرد.

به گفته وی، هئیت شطرنج هرمزگان از جمله هیئت‌های است که توجه به اصل فرهنگ و مذهب را فراموش نکرده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه روحیه جوانمردی و ورزشی باید در ورزش حفظ شود خاطر نشان کرد: ورزش می ‌تواند عامل نزدیک شدن قلب‌ها باشد.
آرامی همچنین ادامه داد: نباید به دنباله رقابت‌های ناسالم بود بلکه می‌توان با شرکت در مسابقات جوانمردانه حافظ صلح و دوستی بود.
سرپرست تربیت بدنی هرمزگان با تجلیل از شرکت کنندگان در سری مسابقات جاری خانه شطرنج هرمزگان، افزود: وقتی رقابت با یاد خداوند آغاز شود دیگر باخت معنایی ندارد.
وی با اشاره به همدلی که در ضیافت‌های افطار هیئت شطرنج هرمزگان در تمام روزهای مسابقات به وجود خواهد آمد یادآور شد: می‌توان از فضای ربانی که در جمع حاکم است برای ایجاد یک رقابت سالم استفاده کرد.
آرامی از هیئت شطرنج و تمامی هیئت‌های ورزشی که این سنت حسنه را برای یک دلی ورزشکاران به وجود می‌آورند تشکر کرد و بیان داشت: باید فرهنگ‌های مذهبی را به هیئت‌های ورزشی آورد تا جوانان بتوانند از این فرایض استفاده لازم را ببرند.
وی در ادامه از تمام جوانان خواست تا با توجه به دین مبین اسلام و اعمال فرایض دینی ایمان خود را محکم‌تر و بر جوانمردی خود در میادین ورزشی بیافزایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد