عالی پور از گردونه مسابقات حذف شد

مرحله سوم جام جهانی تیراندازی باکمان در آمریکا با صعود هفت کماندار ریکرو و کامپوند کشورمان به دور دوم این مرحله از مسابقات پیگیری شد.

مرحله حذفی و انفرادی سومین مرحله از جام جهانی تیراندازی باکمان در "اوگدن" آمریکا امروز پنجشنبه با حضور تیراندازان کشورمان پیگیری شد که عالی پور نماینده هرمزگانی تیم تیر و کمان کشورمان از گردونه مسابقات حذف شد.

در بخش ریکرو مردان نادر منوچهری از سد کماندار مکزیک گذشت تا در دور بعد حریف نماینده هندوستان شود. میلاد وزیری هم که در دور نخست در رده بندی انفرادی عنوان دهم را در اختیار گرفته بود، تیراندازی از استرالیا را شکست داد. وی در دور دوم حذفی با نماینده فرانسه روبه‌رو خواهد شد.

در کمان ریکرو زنان نیز زهرا دهقان و زهرا شمس هر دو در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شدند اما در در مرحله دوم حذفی برابر نمایندگان دانمارک و ایتالیا نتیجه را واگذار کردند تا از دور رقابت‌ها حذف شوند. نجمه آبتین دیگر تیرانداز ایران هم برابر حریفی از استرالیا باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

امروز همچنین در کمان کامپوند مردان امیر کاظم‌پور برابر کمانداری از دومنیکن پیروز شد و به دور بعد صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف نماینده دانمارک می رود. بهزاد پاکزاد نیز بعد از پشت سرگذاشتن کمانداری از نروژ با حریفی از کانادا مسابقه خواهد داد. در این بخش حمزه نکویی به حریفی از هند باخت و حذف شد. این نتایج در حالی رقم خورد که مجید قیدی در دور اول با قرعه استراحت روبه‌رو شد تا در دور بعد به مصاف نماینده آلمان برود.

در کمان ریکرو بانوان هم مهتاب پارسامهر و سیده ویدا حلیمیان مرحله اول حذفی را با قرعه استراحت پشت سر گذاشتند تا در دور دوم با نماینده‌های بلژیک و هند مسابقه دهند. در این بخش معصومه علیپور و انسیه حاجی انزهایی هم به حریفانی از مکزیک باختند.

تیم های کامپوند و ریکرو زنان و مردان ایران نیز با صعود به مرحله حذفی فردا به مصاف رقیبان خود خواهند رفت. تیم کامپوند زنان و مردان به ترتیب با کانادا و السالوادور مسابقه داده و تیم های ریکرو زنان و مردان هم با چین و هند روبه‌رو می شوند.

سومین مرحله از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی با کمان از 11 تا 15 مردادماه در "اوگدن" آمریکا پیگیری می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد