درخشش بانوی قایقران هرمزگانی در مسابقات جهانی آلمان

هدیه کاظمی، قایقران هرمزگانی در مسابقات جهانی آلمان در بخش کایاک دو نفره با درخشش خود توانمندی‌های بانوان این استان را یک بار دیگر به رخ کشید.

 

نایب رئیس هیئت قایقرانی هرمزگان با اشاره به درخشش هدیه کاظمی در مسابقات جهانی اظهار داشت: این مسابقات با حضور 56 کشور در آلمان برگزار شد.

آرزو پاسلار در ادامه افزود: در ابتدا قرار نبود تیم جوانان بانوان به این مسابقات اعزام شود اما با چند ماه تاخیر سرانجام این تیم به آلمان اعزام شد.
این فعال ورزشی نتیجه حاصله را موفقیت‌آمیز دانست و بیان داشت: هر چند به دلیل مشکلات در اعزام تیم، تمرینات کایاک دو نفره که احتیاج به هماهنگی بالایی دارد دیر انجام گرفت.
این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: در فینال a این مسابقات تنها تیم ملی ایران توانست از تیم‌های آسیایی به این مرحله راه یابد.
وی با اشاره به اعزام هدیه کاظمی به این مسابقات گفت: این ورزشکار توانست در فینال b این مسابقات مقام دوم را کسب کند.
پاسلار، قایقرانی هرمزگان را داری قابلیت‌های بالایی دانست و بر ارتقای سطح این رشته از نظر امکانات و تجهیزات تاکید کرد.
مربی تیم منتخب هرمزگان از مسئولان تربیت بدنی به دلیل استقبال شایسته از بانوی قایقران هرمزگانی تشکر و بر تداوم هر چه بیشتر این گونه اعمال در ورزش هرمزگان از سوی مسئولان تاکید کرد.
وی همچنین از مسئولان هرمزگان خواست تا با تجلیل و تقدیر از قهرمانان این مرز و بوم موجب ایجاد روحیه و شور در جامعه ورزش شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد