مظفر: بازیکنان و مربیان فوتسال بانوان چند ماه بیکار هستند

سرمربی تیم فوتسال تجارتخانه جنوب هرمزگان گفت: به دلیل وضعیت نامعلوم باشگاه‌ها و تیم ملی در فاصله شروع فصل آینده، بازیکنان و مربیان عملاً چند ماه بیکار هستند.

شهرزاد مظفر با بیان اینکه پس از پایان لیگ در تاریخ هفدهم تیر، هیچ رویداد خاصی در فوتسال بانوان رخ نداده است، گفت: با اتمام لیگ به نظر می‌رسد همه بازیکنان و مربیان به استراحت رفته‌اند. اردوی ملی هم در جریان نیست و به دلیل عدم تماس با فدراسیون خبری از برنامه‌های تیم ملی ندارم.


وی ادامه داد: وضعیت تورنمنت‌ها و برنامه‌های ملی ظاهراً هنوز قطعی نشده و من هم تماسی با فدراسیون نداشته‌ام. به همین دلیل خبری از برنامه‌های پیش روی این تیم ندارم.
سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به شروع لیگ در پاییز و تعطیلی چند ماهه فوتسال باشگاهی بانوان گفت: عملاً باید یکی دو ماه قبل از شروع لیگ تمرینات شروع شود، اما از آنجایی که ما بعد از پایان یافتن لیگ از برنامه باشگاه‌ برای تیم‌داری در فصل بعد مطلع نیستیم و وضعیت اسپانسر هم نامشخص است، نمی‌توانیم تمریناتمان را شروع کنیم. وی با بیان اینکه برای آماده بودن باید هفته‌ای 2 تا سه جلسه تمرین داشته باشیم، اضافه کرد: قراردادهایمان مربوط به یک فصل بوده و پس از آن وضعیت ما در تیم‌ها نامعلوم است به همین دلیل نمی‌دانیم در تیم ماندنی هستیم یا خیر و به دلیل همین بلاتکلیفی‌ها نمی‌دانیم باید از چه کسی تمرین بخواهیم.

مظفر با بیان اینکه باشگاه ها در دقیقه 90 آغاز به جذب بازیکن و سرمربی می‌کنند، گفت: چون باشگاه‌ها با مشکلات فراوان مالی در لیگ تیم‌داری می‌کنند، اگر بخواهند در این چند ماه تعطیلی هم تمرینات را برگزار کنند متحمل هزینه‌ خواهند شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت بسیاری از تیم‌ها نامشخص است. بازیکن حرفه‌ای نباید چند ماه بیکار باشد، اما نمی‌دانیم با این شرایط چه باید کvn.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد