گروه یک گروه مرگ؛ شهرداری مردد برای صعود

شهرداری بندرعباس در چند سال اخیر به دلیل مشکلات مدیریتی و اختلافات داخلی مجموعه شهرداری، شورای شهر و برخی از افراد سیاسی دور و بر تیم موجب شد تا این تیمها در فصل نقل و انتقالات همیشه با تردید و دودلی کار خود را آغاز کند و تا روزهای پایانی نقل و انتقالات سرنوشت مشخصی نداشته باشد.

حضور بازیکنان اتوبوسی که به وسیله دلالان به تیم تحمیل می شوند معضلی است که نتوانسته رضایت تماشاگران را در طول فصل جلب کند و هر ساله شاهد کاهش تماشاگران این تیم هستیم، مسئولان شهرداری همه ساله با صرف هزینه های هنگفت و جذب بازیکنان نامی لیگ برتری امسال دست به ابتکاری جدید زده و بازیکنان لیگ یکی را جذب کرده اند اما نباید فراموش کرد که همچون سالهای قبل مربی هیچ نقشی در انتخاب نداشته است.

شهرداری هم تاکنون مربیان سرشناسی همچون مجید نامجومطلق، نادر دست نشان، رسول کربکندی، محمد رحیمی، فابیان لیپ، مسعود اقبالی را روی نیمکت خود دیده اما با وجود حضور مربیان سرشناس نتوانسته نتایج مورد نظر مدیران شهرداری و علاقه مندان فوتبال را هرمزگان جلب کند و کاهش تماشاگر در دیدارهای این تیم هم بحران جدیدی است که باید مسئولان ورزش شهرداری به ان توجه ویژه ای داشته باشند.

 

آلفردو کاسیمیرو پرتغالی که تجربه هدایت صنعت نفت آبادان را در لیگ یک داشته در فصلی که تیمهای مدعی استیل آذین، پیکان، ابومسلم را همگروه شهرداری بندرعباس می بیند به عنوان فرشته نجات معرفی شده و در اظهارنظرهای خود شهرداری را مدعی صعود از گروه مرگ عنوان کرده است.

شهرداری بندرعباس در گروه یک با تیمهای پیکان قزوین، استیل‌آذین سمنان، گسترش فولاد تبریز، ابومسلم مشهد، فولاد یزد، صنعت ساری، اتکاء گلستان، ایرانجوان بوشهر، مس رفسنجان، شهرداری اراک، پیام مخابرات فارس، داماش تهران و سایپا شمال باید برای کسب سهمیه لیگ برتر رقابت کند.

نباید در این فصل فراموش کرد که گسترش فولاد تبریز همچنان تمایلی برای حضور در لیگ را ندارد و پیگیر حضور تیم خود در لیگ برتر است و تیم پیام مخابرات فارس هم همچنان بدون مربی به سر می برد.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس بودجه تیم شهرداری بندرعباس را در مقایسه با تیم آلومینیوم هرمزگان بسیار کمتر عنوان کرد و  کار سختی را برای صعود به لیگ برتر عنوان کرد.

محمد رحیمی گروه یک را بسیار سخت برای شهرداری در فصل آینده اظهار داشت و همگروهی با تیمهای سقوط کننده لیگ برتری پیکان و استیل آذین و همچنین تیمهای قدرتمندی همچون ابومسلم، شهرداری اراک و گسترش فولاد تبریز را عوامل دشوار بر سر راه صعود شهرداری بیان کرد.

وی بودجه کم تیم شهرداری بندرعباس را نسبت به سایر تیمهای مدعی به خصوص همشهری خود آلومینیوم هرمزگان، در حالی عنوان می کند که تمامی هواداران می دانند شهرداری در فصلهای گذشته همچون تیمهای لیگ برتری با جذب مهره های جاه مانده از لیگ برتر خود را برای حضور در لیگ یک آماده می کرد، این مدعی را می توان در نگاهی گذرا به لیست بازیکنان دوره های گذشته این تیم به اثبات رساند.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به آشنایی کاسیمیرو سرمربی جدید این تیم با بازیکنان اشاره کرد و افزود: کاسیمیرو با توجه به سابقه حضور در ایران به سرعت با بازیکنان آشنایی پیدا کرد و به موفقیت تیم بسیار امیدوار است.

رحیمی ادامه داد: کاسیمیرو در روزهای اخیر خواستار جذب چند بازیکن از جمله یک دروازه بان از پرتغال شده که به علت مبالغ بسیار بالای این بازیکنان هنوز با آنها به توافق نرسیده ایم.

 

برنامه هفته نخست این مسابقات به شرح زیر است:

گروه یک:

* داماش ایرانیان - پیکان تهران

* صنعت ساری - سایپا قائمشهر

* استیل آذین - ایرانجوان بوشهر

* مس رفسنجان - پیام مخابرات شیراز

* اتکا گلستان - شهرداری اراک

* فولاد یزد - ابومسلم مشهد

* گسترش فولاد تبریز - شهرداری بندرعباس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد