آلومینیم امیدوار به صود/ میثاقیان به دنبال ثبت رکورد

اما در گروه دیگر آلومینیوم هرمزگان دیگر نماینده استان هرمزگان سکان هدایت تیم خود را در حالی به دستان اکبر میثاقیان سپرده که این تیم در فصل گذشته با وینگو بگوویچ تا مرحله پی آف صعود کرد ولی بدشانسی مانع صعود این تیم به لیگ برتر شد.

آلومینیوم هرمزگان در اولین حضور خود در لیگ بهتر از مقام نهم را کسب نکرد اما با توجه به ثبات مدیریتی در سال بعد با کسب مقام چهارم و سال گذشته هم با کسب دومی گروه خود و صعود به مرحله پلی آف با یک پیشرفت منطقی خود را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر در این فصل می داند و اگر نگاهی به جدول لیگ بیاندازیم موقعیت این تیم را نسبت به تیم همشهری خود بهتر می بینیم.

آلومینیوم در گروه دوم با تیمهای پاس همدان، نساجی مازندران، شهرداری یاسوج، تربیت یزد، نفت مسجد سلیمان، شیرین‌فراز کرمانشاه، گل‌گهر سیرجان، برق شیراز، شهرک صنعتی کاوه، ماشین‌سازی تبریز، داماش دورود، استقلال جنوب، نیروی زمینی به رقابت خواهند پرداخت.

عباس سرخاب و وینگو بگوویچ مربیانی بودند که در سه دوره حضور آلومینیوم در لیگ یک بر روی نیمکت این تیم حضور داشته اند و اکبر میثاقیان با قبول حضور در فصل جدید، سعی در شکستن رکورد بالا بردن تیمهای لیگ یکی به لیگ برتر را دارد تا بالاتر از فیروزکریمی قرار بگیرد.

اما نباید فراموش کرد که تیمهای نساجی مازندان، برق شیراز و کاوه تهران تا کنون موفق به انتخاب مربی نشده اند و این امر موجب افزایش توقعات صعود آلومینیوم به لیگ برتر شده است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه برای تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر است فرقی نمی کرد در کدام گروه قرار بگیرد، عنوان کرد: قرعه کشی لیگ یک شرایط خوبی داشت و برای ما هم فرقی نمی کرد در کدام گروه قرار می گرفتیم چون ما با آمادگی کامل در مسابقات شرکت خواهیم کرد و هدف ما تنها صعود به لیگ برتر است.

وی در مورد همگروهی با تیم پاس همدان، بیان داشت: پاس همدان و تیمهای دیگر برای ما هیچ فرقی نمی کند چون تنها هدف ما به دست آوردن رتبه نخست گروه و رسیدن به لیگ برتر است بنابراین باید تمامی تیمها را پشت سر بگذاریم.

 

گروه دو:

* استقلال جنوب - پاس همدان

* شهرداری یاسوج - ماشین سازی تبریز

* تربیت یزد - نفت مسجد سلیمان

* استقلال جنوب - پاس همدان

* آلومینیوم هرمزگان - گل‌گهر سیرجان

* برق شیراز - شیرین فرازکرمانشاه

* نساجی مازندران - داماش درود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد