بودجه شهرداری کمتر از آلومینیوم است

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: بودجه تیم ما در مقایسه با تیمهایی همچون آلومینیوم هرمزگان بسیار کمتر است و با این وضع کار سختی را برای صعود به لیگ برتر پیش رو داریم.

محمد رحیمی با اشاره به گروه بسیار سخت شهرداری در فصل آینده لیگ یک، اظهار داشت: در گروه ما دو تیم فصل گذشته لیگ برتر یعنی پیکان و استیل آذین و همچنین تیمهای قدرتمندی همچون ابومسلم، شهرداری اراک و گسترش فولاد تبریز قرار گرفته اند که حضور این تیمها کار ما را برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت می کند.

وی با اشاره به بودجه کم تیم شهرداری بندرعباس نسبت به سایر تیمهای مدعی، بیان داشت: بودجه تیم ما در مقایسه با تیمهایی همچون آلومینیوم هرمزگان، بسیار کمتر است و با این وضع کار ما برای صعود به لیگ برتر بسیار سخت است.

مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به آشنایی کاسیمیرو سرمربی جدید این تیم با بازیکنان اشاره کرد و افزود: کاسیمیرو با توجه به سابقه حضور در ایران به سرعت با بازیکنان آشنایی پیدا کرد و به موفقیت تیم بسیار امیدوار است.

رحیمی ادامه داد: کاسیمیرو در روزهای اخیر خواستار جذب چند بازیکن از جمله یک دروازه بان از پرتغال شده که به علت مبالغ بسیار بالای این بازیکنان هنوز با آنها به توافق نرسیده ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد