برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی مساجد هرمزگان

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان گفت: به منظور ترویج معنویت در ورزش با همکاری کانون‌های مساجد نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی هرمزگان برگزار می‌شود.



کیانوش جهانبخش با اشاره به وجود 350 کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح هرمزگان اظهار داشت: این جشنواره به عنوان یک الگو در سطح کشور ارائه میشود.

وی با بیان اینکه می‌توان آسیب‌های ورزشی را با تزریق معنویت و اخلاق کاهش داد، افزود: باید سعی کرد اخلاق‌مداری را به ورزش افزود تا دیگر شاهد معضلات اخلاقی در ورزش نبود.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی هرمزگان همچنین بیان داشت: باشگاه‌ها عنوان فرهنگی ورزشی را یدک می‌کشند اما بعضا در بحث فرهنگی ضعیف عمل می‌کنند.
جهانبخش ایجاد فرهنگ و اخلاق مداری در ورزش را یکی از رسالت‌های هیئت ورزش‌های همگانی عنوان کرد.
وی ایجاد همدلی و فضاهای سالم در عرصه جامعه را منوط به اعمال برنامه‌های مناسب ورزشی، فرهنگی دانست.
این مقام مسئول بیان داشت: می‌توان با اعمال برنامه‌های مختلف ارزش‌های اخلاقی در ورزش به مردم از هنجارهای اجتماعی که در ورزش شاهد هستیم کاست و کمتر شاهد آن در جامعه باشیم.
جهانبخش همچنین از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت جام رمضان یاد کرد و افزود: سال‌های گذشته مسابقات تنها در رشته فوتسال برگزار می‌شد.
وی با بیان اینکه این دور جشنواره به مراتب از سال‌های گذشته گسترده برگزار میشود، گفت: رشته‌هایی مانند شطرنج، تنس روی میز، والیبال و بازی‌های رایانه‌ای نیز به این دور اضافه شده است.
جهانبخش تاکید کرد: فستیوال کارکنان دولت جام رمضان با حضور مسئولان استانی در مراسم افتتاحیه و اختتامه می‌تواند موجب ایجاد انگیزه در زمینه‌های مختلف ورزشی در کارکنان دولت شود.
وی همچنین از برنامه‌های این هیئت تا پایان سال یاد و خاطر‌نشان کرد: قرار نیست تنها شهرستان بندرعباس در زمینه ورزش‌های همگانی شاهد اتفاقات خوشایند باشد بلکه سعی هیئت همگانی بردن ورزش به جای‌جای هرمزگان است.
جهانبخش در ادامه افزود: حق هر هرمزگانی است که از امکانات ورزشی بهره‌مند شود و در این راستا هیئت ورزش‌های همگانی استان از تمام نظرات، پشنهادها و انتقادات هم استانی‌های خود با هدف ارتقای سطح ورزش استفاده می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد