ورود مستقیم استاندار هرمزگان به حوزه ورزش

استاندار هرمزگان با بیان اینکه استانداری قصد دارد در رفع مشکلات و تامین اعتبارات در کنار تربیت بدنی استان بماند بر تعیین تکلیف وضعیت هیئت‌های ورزشی، هزینه‌های جاری اداره تربیت بدنی و رفع مشکلات باقی مانده از سال‌های گذشته‌ تاکید کرد.

اداره تربیت بدنی هرمزگان طی ماه‌های نه چندان دور از وضعیت نامناسبی در راس مدیریتی به اذعان بسیاری از کارشناسان برخوردار بود چرا که این اداره کل ماه‌ها را بدون متولی در راس امور سپری کرد.

این تشکیلات چهار ماه را بدون مدیر‌کل و سرپرست طی کرد تا این مشکل در کنار مشکلاتی همانند بی‌سر و سامانی هیئت‌های ورزشی و زیرمجموعه‌ها اموری همانند بخش‌های عمرانی را نیز حتی با رکود مواجه کند.
پس از انتصاب سرپرست برای این تشکیلات، سرپرست این اداره کل در قدم نخست به ساماندهی هیئت‌های ورزشی با هدف فعال‌سازی آنها ورود کرد.
به نظر می‌آید در حال حاضر و آن گونه که از لابلای سخنان مسئولان شنیده می‌شود مهم‌ترین مشکل در این تشکیلات مربوط به تنگناهای ایجاد شده متاثر از نحوه عملکرد مدیران سابق باشد که بارها و بارها در راستای رفع و رجوع بدهی‌ها وعده‌هایی داده شده است.
استاندار هرمزگان که در ماه‌های اخیر حمایت خود را از تربیت‌بدنی استان چند بار به طور رسمی اعلام کرده است عصر دوشنبه از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات سازمان تربیت بدنی و کارکنان آن قرار گرفت.
حسین هاشمی‌تختی هدف از این بازدید را تعیین تکلیف هیئت‌های ورزشی، رفع مشکلات باقی مانده از سال‌های گذشته و هزینه‌های جاری اداره تربیت بدنی استان عنوان کرد.
وی بر ارتقای هر چه بیشتر ورزش استان تاکید کرد و بیان داشت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان تربیت بدنی استان کماکان مبالغ زیادی از سنوات قبل بدهکار است.
استاندار هرمزگان افزود: برای خروج از این وضعیت و رفع کمبودهای این بخش تا جای ممکن کمک و مساعدت خود را اعلام می‌کنیم تا ورزش استان را متحول و شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزش استان در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی باشیم.
هاشمی‌تختی همچنین از اختصاص اعتبار برای پروژه‌های نیمه‌تمام تربیت بدنی از محل اعتبارات سال 90 استان خبر داد و خواستار اجرای هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها شد.
استاندار هرمزگان خاطر‌نشان کرد: ظرفیت‌ ورزشی استان بالاست و باید با یک برنامه‌ریزی اساسی و دقیق و با همکاری تمام پرسنل خدوم اداره کل تربیت بدنی استان در راستای پیشبرد و هر چه بهتر شدن ورزش استان تلاش و کوشش کرد.
وی در حاشیه این بازدید خواستار برگزاری برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان و تجلیل از مدال‌آوران و ورزشکاران استان شد.
سرپرست اداره تربیت بدنی استان هرمزگان نیز در ادامه ضمن تقدیر از ورزشکاران و مدال‌آوران سال گذشته و تشکر از دستگاه‌های همیار ورزش، برگزاری یادواره ورزشکاران شهید استان را از برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش عنوان کرد.
محمود آرامی همچنین از برگزاری ورزش‌های همگانی کارکنان دولت و هیئت‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان تحت عنوان جام رمضان خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد