تورنمنت فوتسال سیریک پایان یافت

مسابقات فوتسال بندرسیریک که با عنوان جام نیمه شعبان از روزهای گذشته آغاز شده بود با مشخص شدن تیم قهرمان به کار خود پایان داد.

مسابقات فوتسال امیدهای بخش مرکزی شهرستان سیریک (تحت عنوان جام نیمه شعبان) که ظهر امروز به پایان رسید، با شرکت تیم‌های وحدت سیکوئی، اتحاد کردر، ملوان خرگوشی، صیادان هرنگان، هدف سیکوئی اتحا پشت بند، ساحل بازگرد و ستاره پشتکوه به میزبانی روستای پشت بند به صورت دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی به مدت 10 روز برگزار شد.

در بازی پایانی این مسابقات که میان دو تیم اتحاد کردر و هدف سیکوئی برگزار شد، تیم اتحاد کردر موفق شد با نتیجه 5 بر 2 تیم هدف سیکوئی را شکست دهد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.
در این بازی‌ها 100 ورزشکار به همراه هفت داور فعالیت داشتند که در مجموعه بازی‌ها 71 گل از خط دروازه‌ها گذشت و 14 بازیکن کارت زرد و یک بازیکن کارت قرمز دریافت کرد.
در پایان این مسابقات همچنین عبدالجلیل سنوتاس به عنوان بهتر بازیکن و انور رشیدی به عنوان بهترین درواز‌بان معرفی شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سیریک در آیین اختتامیه این مسابقات در جمع ورزشکاران گفت: ورزش شامل فعالیت هر کس با یک منظور و در محیطی متفاوت از محیط روزانه برای مسابقه، لذت بردن، کسب برتری، پیشرفت مهارت یا ترکیبی از تعدادی از این فعالیت‌هاست.
‌اسحاق حیدری افزود: امروزه ورزش یکی از اموری است که به عناوین مختلف در جهان مطرح شده و گروه‌های زیادی به اشکال گوناگون با آن سر و کار دارند که برخی از مردم ورزشکار حرفه‌ای‌اند و گروهی ورزشکار آماتور عده‌ای طرفدار و علاقه‌مند به ورزش و دیدن برنامه‌ها و مسابقات و نمایش‌های ورزشی و عده‌ای نیز از راه ورزش امور زندگی خویش را می‌گذرانند.
وی با بیان اینکه عامل اصلی در ورزش که بیشتر اوقات همه را به سوی خود جلب می‌کند انگیزه و سود بردن از آن است، اظهار داشت: در هر جامعه‌ای، ورزش‌ یک نهاد اجتماعی بسیار برجسته‌ محسوب‌ میشود و ورزش‌ عرصه‌ فعالیت‌های الگومند، ساختارهای اجتماعی و روابط میان نهادی است که فرصت منحصربه فردی برای مطالعه و فهم پیچیدگی‌های حیات اجتماعی فراهم می‌آورد.
مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور ‌اسحاق حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک، دادخدا قلندری، مدیر آموزش و پرورش، سعدینی، شهردار شهر بندر سیریک، موسی نمردی، فرمانده حوزه بسیج سیدالشهدا بخش مرکزی، غلامی مسئول ورزش روستایی و عشایری شهرستان و جمعی از معتمدان و ریش‌سفیدان و بزرگان روستاهای همجوار در روستای پشت بند برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد