مهاجم خوب در ایران نداریم/ اردوی 10 روزه آلومینیوم در سرعین

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تاکنون 60 درصد بازیکنان مورد نظر را جذب کرده ایم، گفت: متاسفانه مهاجم خوب در ایران نداریم.

اکبر میثاقیان با بیان اینکه شرایط اردو در تهران مناسب است، عنوان کرد: اولین اردوی تیم آلومینیوم به دلیل بدی هوا در بندرعباس در تهران برگزار شد و تا چهارم مرداد سعی خواهیم کرد بازیکنان مورد نظر را جذب نماییم.

وی با بیان اینکه در فصل جدید برای صعود بازیهای سختی پیش رو داریم، بیان داشت: برای صعود به لیگ برتر باید بازیکنان سختکوش و جنگنده را جذب کنیم و نیاز داریم در هر پست دو و سه بازیکن داشته باشیم تا در طول فصل مصدومیت بازیکنان خللی در روند تیم ایجاد نکند.

جنگ تیمهای لیگ برتری در نقل و انتقالات جنگ جذب مهاجم بود

میثاقیان جنگ تیمهای لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات را جنگ جذب مهاجم عنوان کرد و اظهارداشت: متاسفانه در ایران مهاجم خوب انگشت شمار است و این را می توان از جنگ هشت تیم لیگ برتری برای جذب انصاری فرد دید و این نشان دهنده آن است که با کمبود مهاجم روبرو هستیم که این برای فوتبال ایران خوب نیست.

وی با اشاره به اینکه برای قهرمانی در لیگ یک به یک مهاجم ششدانگ نیاز داریم، افزود: هنوز مهاجم خوب و گلزنی را برای خط حمله آلومینیوم جذب نکرده ایم و به دلیل نبود مهاجم خوب، سعی خواهیم کرد تا در روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به تیم اضافه کنیم.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان گفت: از روزی که به هرمزگان آمده ام قول قهرمانی را داده ام و اعتقاد دارم که هرمزگان شایستگی حضوردر لیگ برتر را دارد.

میثاقیان اظهارداشت: اردوی تهران تا چهار مرداد ادامه خواهد داشت و پس از سه روز استراحت هفت مرداد اردوی 10 روزه سرعین آغاز خواهد شد و پس از آن سعی خواهیم کرد تا سه بازی دوستانه در صورت امکان با تیمهای قوی لیگ برتر انجام دهیم در غیراین صورت با تیمهای لیگ یکی بازی خواهیم کرد.

 

وی عنوان کرد: تاکنون 60 درصد بازیکنان مورد نظر را جذب کرده ایم ولی متاسفانه برخی از بازیکنان در تمرینات حاضر می شوند و روز بعد می بینیم که از تیم دیگر سر درمی آورند، سعی خواهیم کرد تا پایان اردو تیم را ببندیم.

میثاقیان افزود: آرتا منهاجی مربی سابق شهرداری تبریز، مهدی فلامرزی مربی فصل گذشته آلومینیوم و دکتر ابراهیم پور در کادر فنی آلومینیوم فعالیت خواهند کرد.

مجتبی روشنگر دروازبان شاهین بوشهر، ابراهیم ابرقویی کاپیتان شهرداری تبریز و محمد آرام تب از نساجی قائمشهر با آلومینیوم قرارداد امضا کرده اند.

در حال حاضر مجتبی روشنگر، بهرام قلی زاده، مسعود رزم پوش، ابراهیم ابرقویی، محمد آرام تب، عبدالله توحیدی، وحید عسکری، محمد صمیمی، محمود تیغ نورد، میثم مجیدی، سعید رهرو، حمید شرفی، هادی دغاغله، علی عبادی، احمد تقوی و امیر ظفرنیا در اردوی آلومینیوم حضور دارند.

مهدی بدرلو و خرمایی بازیکنانی بودند که در فصل نقل و انتقالات به تیم صبای قم پیوستند، همچنین مهدی آوخ مهاجم نفوذی آلومینیوم هرمزگان هم به دلیل خدمت سربازی در فصل جدید در تیم نیروی زمینی تهران بازی خواهد کرد.

حمید عزیززاده مدافع آلومینیوم هرمزگان هم عصر روز گذشته با امضای قرارداد یکساله به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد