بازگشت تیغ نورد به آلومینیوم

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که به عنوان یکی از بازیکنان جدید به تیم صبای قم پیوسته بود، به تیم سابق خود بازگشت.

در حالی که کمتر از سه روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات یازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی مانده است، کاپیتان سابق تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان که یکی از مهره های مورد نظر صبای قم بود، تصمیم گرفت بار دیگر در لیگ دسته اول بازی کند.

در حالی اینکه این روزها خبرهای مختلفی درباره حضور محمود تیغ نورد در صبای قم یا تیم آلومینیوم هرمزگان به گوش می‌رسد، عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال صبای قم قید این بازیکن را زد و در نهایت اکبر صادقی بازیکن فصل گذشته تیم کاوه تهران را به خدمت گرفت.

در حالیکه از محمود تیغ نورد کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان به عنوان یکی از خریدهای جدید تیم صبای قم در لیگ برتر فصل جدید نام برده می شد، این بازیکن فرصت حضور در لیگ برتر را به سبب پیشنهاد جدید تیم آلومینیوم هرمزگان از خود سلب کرد.

این بازیکن با تجربه که یکی از امیدهای صبای قم در یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به شمار می رفت و صبای قم میل زیادی برای همکاری با وی داشت، بدون دلیل و بدون اطلاع قبلی اردوی صبا را ترک کرد و به همین خاطر ویسی از جذب وی منصرف شد.

بعد از این اقدام غیر منتظره از سوی تیغ نورد، این بازیکن بار دیگر برای بازگشت به صبای قم به منظور بازی کردن برای این تیم در یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ابراز تمایل کرد اما این بار ویسی از جذب وی امتناع کرد.

این در حالیست که از سوی باشگاه صبای قم بازیکنانی که در این فصل به تیم صبای قم پیوسته‌اند، طی چند روز گذشته در هیئت فوتبال استان قم حضور یافته و قرارداد خود را برای همراهی صبای قم در لیگ یازدهم فوتبال کشور ثبت کردند.

از سوی دیگر کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به دنبال یک مهاجم تراز اول غلامرضا عنایتی بازیکن سابق تیم های سپاهان و استقلال تهران را جذب کرد تا همچون سایر خطوط که بازیکنان خوبی دارد در خط حمله نیز از قدرت خوبی برخوردار شود.

صبای قم در هفته نخست فصل جدید مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه های کشور جام خلیج فارس از ساعت 22 روز سه شنبه یازدهم مرداد ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف تیم فوتبال تراکتور سازی می رود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد